sobota, 29 kwietnia 2017

Pug phonecase sh i bank holiday


Bank holiday- wyczekiwane słowa. Znaczy to dosłownie- banki mają wolne i z tej okazji większość firm w UK również. Ostatnio bank holiday był w trakcie Wielkanocy, teraz jest 1 maja, a jeszcze będzie 29 maja, więc można powiedzieć, że trochę nas rozpieszczają :) Chociaż ja i tak liczę dni do prawdziwych wakacji <3

Dziś trochę nowości- nawet z sh! Otóż ten piękny i uroczy pokrowiec na telefon znalazłam właśnie w lumpie, razem z koszulą w paski. Paski już się pewnie przejadły co niektórym trochę, ale nie mogłam się powstrzymać przed perspektywą chodzenia w takiej fajnej oversizowej koszuli :) 
Nowe są również Nike Air Max, wreszcie je kupiłam i to również była okazja, polecam bardzo sklep Footasylum jeżeli będziecie (jesteście) w UK, bo już drugi raz kupiłam tam buty w super cenie. Połączenie opaski z Zary i kolczyki Mango kojarzą mi się egzotycznie i wakacyjnie. 










Do napisania <3 







6 komentarzy

  1. świetne połączenie, może na pierwszy rzut oka wszystko powinno się gryźć - chodzi mi o koszulę i apaszkę, a tutaj pasują do siebie idealnie i nie martw się, paski są dalej w modzie :)

    xxx

    anna from http://www.mimundonormal.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedni mówią, że przejadły, inni że wcale nie wyszły z mody ;)

    Ważne, że bardzo Ci w nich fajnie, a jak w czymś nam fajnie, to trzeba to nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny zestaw. Podobasz mi się w taki wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula bardzo podoba mi się i do tego ta torebka, rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tę sama koszulę i oczywiście też z sh! Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa kompozycja, bardzo dobrze się na Tobie prezentuje :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.