wtorek, 8 listopada 2011

Kocham Norwegię

Dziś pół dnia spędziłam przy komputerze, stąd aż dwie notki w takim krótkim czasie. Na szczęście miałam czas by pokazać Wam moją stylizację z nowymi nabytkami z House'a i New Yorker'a. Niby nie są to jakieś super firmy, ale kilka rzeczy tam mi się spodobało. No i mają o wiele tańsze produkty, bo na pewno nie kupiłabym tego szalika za 100zł :) Trzeba oszczędzać na grudzień :)
A poza tym uważam, że House się poprawił jakościowo- mają ładniejsze i mniej tandetne ciuchy niż kilka lat temu. Zauważyłam tam śliczną torbę za 89zł (wzór Skandynawski). Poza tym, zaczęli stawiać na modę vintage! :)











Marynarka- sh 3zł
Szal- New Yorker- 39zł
Tunika- New Yorker 25zł
Rajstopy- Orsay (milionowa stylizacja z nimi)
Buty- CCC 79zł 
Torba- 59zł
Pierścionek i broszka z jelonkiem- 13,20zł - 40% House

Jak mi się coś przypomni to dopiszę :) Mam nadzieję,że już nadrobiłam nieobecność na Waszych blogach :) Jeśli czujecie się zaniedbani to piszcie :D 


<3 

89 komentarzy

  1. fajne botki :)
    kiedyś też spędziłam cały dzień przy komputerze, co zaowocowało 3notkami w ciągu dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz zauroczyły mnie dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. łaaał! Jelonki genialne! A na tą tunikę poluję, az ją jeszcze przecenią :P ładnie się pierze? nie jest taka szmatowata po praniu?

    OdpowiedzUsuń
  5. ooospij kochany śpij:D haha ale fajna marynarka:D i w sumie do House nie chodziłam bo nigdy mi się ciuchy nie podobały, ale jak mówisz, że się zaczyna zmieniać to przy najbliższej okazji odwiedzę ten sklep:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Cie! swietny zestaw, cudne rajstopy, boska tunika ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. szalik jest przecudowny ! A co do House'a to mam to samo wrazenie.Coraz wiecej rzeczy mi sie tam podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widzialam ten pierscionek w House, chcialam kupic ale byly za duze :c
    ja tam lubie ten sklep :D

    OdpowiedzUsuń
  9. buty genialne ;) piękne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za komentarz:)
    bardzo mi się podoba Twój blog
    obserwujemy?

    angelika-lukaszewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ojejku, ale ty masz włosy śliczne ; ))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zabójczy mrruczący pierścień ;-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie kolory, świetny outfit!
    I masz piękne loczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się ten język :) jego melodyjność, płynność, słuchanie tego języka sprawia mi przyjemność :)
    i nawet pisanie tych rosyjskich ślaczków weszło mi w krew:P

    OdpowiedzUsuń
  15. też zauważyłam styl vintage w housie ;D podoba mi się;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna jesteś, świetny zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny zestaw:-)
    Szalik jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  18. nie no to nie dla mnie ... A Ty jak zwykle świetnie ubrana ! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. jej! ślicznie wyglądasz!
    miło tu .. :D
    obserwuję i liczę na rewanż! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jelonek, kojarzy mi się tylko z polskim skrzypkiem ;)fajna torebka. ?Uwielbiam Twoje włosy, kolor, długość i fakturę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz prześliczne włosy.!
    Rajstopki urocze ^^

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. lovely look!
    follow each other? i'll wait your answer on my blog :)
    xx
    www.feedyourfashionmind.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna broszka i rajstopy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. beautiful outfit!!!amazing blog!!!!i'm following you!!!if you like mine,do the same!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne włosy, plus ciekawe notki. :)
    obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyglądasz! :)
    bardzo fajny blog, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  27. Sama bym sie chętnie tak ubrała! uwielbiam takie rozwiązania, wyglądasz jak gwiazda :)

    OdpowiedzUsuń
  28. hi there...u're blog is great....i've followed...if u like mine follow too..i sincerely hope u follow...i'll have a giveway really soon.

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam te kolory: wszelkie szarości i tegoroczne cynamony.

    OdpowiedzUsuń
  30. rany oddaj mi swoje włosy są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  31. you really look so good :)) and i love the ring :D
    also you have a great blog ill happy follow all post and keep contact follow each other ?

    Visit My Blog
    Bus & Mug

    OdpowiedzUsuń
  32. beautiful pics and outfit, I love everything!
    I wait u tomorrow for a fabolous GIVEAWAY! >3

    I follow u, follow me too


    kiss
    Erika
    My Free Choice

    OdpowiedzUsuń
  33. piekna masz marynarke!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. hi,to be very honest i do no your language,but its good to see your blog,good pics,hope you visit and join my blog.

    OdpowiedzUsuń
  35. your outfit kinda reflect the beauty of autumn! love it.

    hopefully, we follow each other.

    http://moochinginspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. hey thanks for dropping by my blog. sure, i followed yours now. follow back? i'll wait :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz na prawdę rewelacyjnie! Świetna ta broszka i buty <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zdjęcia:)

    zakrecona-milka15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. fajny komplecik
    Dzięki za kom.;]
    obserwujemy??
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;]]

    OdpowiedzUsuń
  40. hi again :)) thank you for answer me :)

    and so

    im your new follower i hope we stay in touch :))

    kisses..
    Bus & Mug

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny blog!
    Dodam się do obserwatorów.

    Zapraszam do mnie... :)
    http://szafa-aleksandry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. To chyba się po nią przejdę :P Akurat ten sam kolorek mi najbardziej odpowiada ;)
    Co do Galerii, to maja tam piękne rzeczy i duży potencjał, by zaistnieć, a vintage to moja miłość, więc współpraca to czysta przyjemność ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. już są większe hihi i bardzo mi miło że się podoba ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  44. to obserwujemy ;]]
    ja pierwsza ; ppp
    teraz tyy !
    Pozdroo..

    OdpowiedzUsuń
  45. to Twój naturalny kolor wlosow?:D
    piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  46. dzięki za obs. dodałam sie juz , bede odwiedzac i liczę na rew.:)

    OdpowiedzUsuń
  47. świetna stylizacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Szal jest piękny <3 tak samo jak broszka, a pierścionek już gdzieś widziałam, chyba na szafie i chciałam kupić ale jakoś to nie doszło do skutku, nawet nie pamiętam dlaczego ;P

    OdpowiedzUsuń
  49. cudowny pierścionek ! :)

    oki, możemy obserwować - ja już zaobserwowałam, teraz Twoja kolej :D

    OdpowiedzUsuń
  50. 3 zł. Masz jakieś zaczarowane sh :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Dziękuję za komentarz. ciekawie u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Chętnie poobserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. ojj bardzo ciepło.Chcę tylko kupić do niego długie rękawiczki.Ale nie znalazłam takich,które by mnie zadowoliły :p

    OdpowiedzUsuń
  54. świetnie wyglądasz:) lubię szarości, butki mi wpadły w oko = całość na PLUS :d
    p.s. dziękuję za odwiedziny i chętnie poobserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  55. ojej jak ślicznie :) i chyba widzę nowy nagłówek :D

    OdpowiedzUsuń
  56. fajna, luźna stylizacja, idealna na jesień;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Absolutnie podoba mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  58. a dziękuję ;) i oczywiście, będę obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  59. ja już obserwuję ;)
    pozdrawiamm ;*

    OdpowiedzUsuń
  60. śliczna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  61. bardzo fajny zestaw :)
    mam te same uszka (pierścionek)
    Włosy naturalnie pokręcone?

    OdpowiedzUsuń
  62. piknie wyglaadasz :) świetna bizuteria ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Masz takie boskie włosy! :) I świetny styl. Podoba mi sie torba i marynarka ;) 3 zł? Super zakup. Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. ślicznie wyglądasz, świetne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  66. super.. ; )
    śliczne masz włosy kolor i wg <3

    pozdrawiam, dziękuję za komentarz i zapraszam częściej. ^^

    OdpowiedzUsuń
  67. oj masz rację, House bardzo się poprawił. pamiętam, że kiedyś często tam kupowałam, ale chodziłam wtedy jeszcze do podstawówki, więc takie trochę tandetne rzeczy były pożądane :) a teraz co kolekcja jest jeszcze lepsza i "dojrzalsza". takim sposobem znów zaczęłam kupować w Housie :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Super outfit :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  69. Jelonki są cudowne! <3 dziękuję za miły komentarz i zapraszam do mnie częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Wyglądasz bardzo ładnie, jak zawsze!:)
    Śliczne, jesienne kolory.
    Dziękujemy za komentarz.
    Pozdrawiamy, xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. szal i house-dodatki suuper

    OdpowiedzUsuń
  72. świetnie wyglądasz!

    Obserwuję :)

    mój blog - www.szparson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. wyglądasz super :D mam te same botki :)

    OdpowiedzUsuń
  74. świetny zestaw. ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Hause to jeden z moich ulubionych sklepów ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. jasne, obserwujmy :) podoba mi się tutaj i chętnie będę dalej czytać Twoje posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. świetny zestaw i piękna Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Masz bardzo piękne włosy :) +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetny zestaw, jak zwykle bardzo mi się podoba ! A szalik, po prostu marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  80. Haaa, krótko i na temat - zakochałam się w Twoich włosach <3

    OdpowiedzUsuń
  81. Biżuteria super - szczególnie pierścionek! :)

    OdpowiedzUsuń
  82. nice, fun poses. love that reindeer brooch and your ring - so cute. great style - kind of like me. i love leggings and layering. i'm your newest follower.

    cheers
    jasmine
    adamalexmommy.com

    OdpowiedzUsuń
  83. no kurde wkoncu raper wiec jak lepiej mogl to zrobic :)
    jak ja chce twoja marynarkee!!!

    OdpowiedzUsuń
  84. rety, ta Twoja uroda powala.
    Oczywiście już dodałam do obserwowanych:)
    MAatura to bzdura-okaże się jak mi pójdzie...:D

    OdpowiedzUsuń
  85. Świetnie wyglądasz! Podoba mi się twoja marynarka i jelonek:) Masz piękne włosy.
    +obserwuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.