sobota, 13 maja 2017

Katedra z Harrego Pottera i torebka Valentino


Dziś znów podróżniczo! 

Zanim napiszę o wspaniałej katedrze muszę przedstawić Wam mój nowy nabytek- torbę Valentino!
Chciałam wreszcie mieć coś porządnego, coś co będzie ponadczasowe i klasyczne. I kiedy koleżanka przypomniała mi, że istnieje Zalando , gdzie można kupić przecież oryginalne rzeczy dużo taniej postanowiłam - szukam torby! Zależało mi aby była elegancka, na łańcuchu, mała i co najważniejsze- aby absolutnie nie była z prawdziwej skóry! I tak znalazłam Valentino ;) 

Przyszła ponad dwa miesiące temu, ale dopiero teraz ją pokazuję, bo musiała 'odczekać' swoje. W sumie nie wiem czemu, ale zawsze moje nowe rzeczy muszą najpierw sobie poleżeć w szafie :D 










 Zdjęcia robiliśmy w cudownej katedrze w Gloucester, gdzie również powstawały filmy o Harrym Potterze. Katedra jest olbrzymia i bardzo wysoka, tak, że jak się patrzy do góry to kręci się w głowie!
Wchodząc do środka od razu otula nas atmosfera mistycyzmu, jest cicho i, pomimo całego dostojeństwa i ogromu tej budowli nie miałam wrażenia dyskomfortu. Większość kościołów ma to do siebie, że przytłacza dlatego omijam je szerokim łukiem. Tu czułam się zrelaksowana i bardzo zainteresowana detalami, których nie dało się zliczyć. Można godzinami spacerować w nawach bocznych, podziwiać witraże, przechodzić przez portale do następnych części. Na uwagę zasługują sklepienia, bo nigdy nie widziałam piękniejszych! To właśnie dzięki sklepieniom wachlarzowym korytarz w Harrym Potterze wydaje się taki magiczny... 
Niestety nie mam możliwości pokazać Wam wszystkiego, musicie więc koniecznie tu wpaść ;) 







A! Pomimo, że jak pisałam wcześniej nawa główna jest kolosalnie wysoka to już korytarz z Harrego- bardzo niziutki. Na zdjęciu niżej, które przedstawia kard z filmu pomieszczenie wydaje się ogromnym hallem, a na żywo sprawia wrażenie wręcz przytulnego, kamiennego przejścia do krainy trolli :)





marynarka- H&M %%
koszulka - Medicine 
spodnie- NewLook
buty- Nike
torba <3


















28 komentarzy

  1. Świetny klimat!
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno mnie u Ciebie nie było, wchodzę, patrzę i taka zmiana :) Wyglądasz prześlicznie i masz fantastyczne włosy! :)

    PS. Chciałabym kiedyś odbyć taką wycieczkę śladami Harrego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz. Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się Twoja koszulka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Harrego Pottera nie oglądałam ani nie czytałam, ale katedra rzeczywiście - fotogeniczna i piękna :)

    Zalando jest zagłębiem oryginalnych rzeczy, choć czy są tanie w złotówkach - tego nie wiem.
    Jak są promocje, to idzie tam rzeczywiście znaleźć perełki w dobrych cenach.
    Bez nich nie do końca ;P

    Twoja to bardzo ładny, klasyczny model!

    Przydawać Ci się będzie zapewne przez wiele miesięcy :) A może i lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz :) torebka jest świetna - bardzo klasyczna i na pewno sprawdzi się w wielu stylizacjach :)
    zazdroszczę wycieczki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz super stylowo :) fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka rewelacyjna, a zdjęcia świetne! Koszulka też skradła moje serce. Pozdraiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak bardzo chciałabym zobaczyć to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. great shots! oh love those mommy jeans <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Normalnie jakby się było w filmie. :D
    Ładnie wyglądasz i torebka jest świetna. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie byłoby odwiedzić to miejsce i zobaczyć na żywo. Zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Harrego Pottera uwielbiam, a te sklepienia zawsze przyprawiały mnie o zachwyt. :) Co do torebki, mogę spytać czemu nie chciałaś zdecydować się na skórę naturalną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się nie kupować skóry zwierzęcej ze względów etycznych- oczywiście jeśli kupię przez przypadek to nie robię z tego afery, ale jeżeli mam wybór- wybieram skórę eko. Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Świetnie wyglądasz w takiej stylizacji, a bluzka mnnie zachwyciła :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubiłam Harry'ego Pottera, a bluzka bardzo mi się podoba. Torebka całkiem ładna i praktyczna.

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie przepiękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądasz, wspaniałe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz :) mam nadzieje ze podróż sie udała!

    U mnie post o mojej spontanicznej przygodzie z Au Pair w Londynie, zapraszam :)

    http://kasiadrusewicz.blogspot.com

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna torebka i przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No proszę, mała rzecz, a cieszy! :) Torebka i katedra - przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  21. idealne miejsce do zwiedzania dla fanow harrego, a co do torebki - jest świetna:)

    xxx

    anna from http://www.mimundonormal.pl/look-194/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne miejsca które znam z filmów. Zapraszam na moją stronę i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę podróży do katedry. Uwielbiam wszystko, co związane z Harrym Potterem. Z chęcią i ja się kiedyś skuszę na wycieczkę właśnie takim szlakiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne zdjęcia! Torebka też cudowna :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna stylizacja, miejsce cudo😀
    Pozdrawiam

    https://jmzphotography.eu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.