poniedziałek, 27 marca 2017

Sportwear street style + new haircut


Jak motywów sportowych nie lubiłam- tak polubiłam! Zupełnie natomiast znudził mi się styl boho i wzory,  które (jak pewnie pamiętacie, jeżeli zaglądaliście do mnie parę lat temu) tu dominowały. Teraz znów szukam czegoś w czym czuję się dobrze. No i podążam za trendami- ale czy to coś złego? Moda jest fajna i uwielbiam rzucać się w wir nowości i obserwować wchodzące trendy. 
UWIELBIAM!

Dziś stylówka można powiedzieć - na jogging, gdyby nie narzutka dodająca elegancji. 
I MOJA NOWA FRYZURA, też zupełnie coś nowego, moja wspaniała pani Sarah przeszła samą siebie, choć do końca nie była chyba pewna czy na dłuższą metę dam sobie radę z takimi włosami. Ale ja jestem absolutnie podjarana, chociaż pewnie za parę miesięcy wymyślę sobie znów coś nowego :D Od czasu gdy porządnie skróciłam włosy przestałam się obawiać nożyczek i teraz coraz częściej eksperymentuję. Czasem kusi mnie, aby je pofarbować, ale na razie nie jestem jeszcze do końca pewna (wiecie odrosty itp.) może coś na wakacje? Kto wie. 
















narzutka- H&M  
koszulka, spodnie- Adidas
plecak - Pull&Bear
okulary- Primark
buty- Nike






25 komentarzy

  1. super look. bardzo na czasie. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się wprawdzie boho nie znudziło, ale też coraz częściej sięgam po sportowe elementy. Rewelacyjnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny plecak:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super narzuta i plecak. Świetna fryzurka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam całkowicoe inaczej, jak kochałam sportowe stylizacje tak teraz przerzuciłam się na elegancję. Tak czy siak super wygldasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. BArdzo dobrze wyglądasz w tych włosach Laurko, pasuja do takiego sportowego stylu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odmiana to to, czego czasem bardzo potrzebujemy - zmiany są pożądane, bo dodają nam wigoru ;)

    super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. stylówka bardzo miejska ;) a co do włosów - świetna fryzurka, i nie farbuj ich xd taki kolor jest najlepszy

    xxx

    anna from mimundonormal.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa stylizacja, choć ja nie jestem fanką sportowego stylu :P

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja:) Narzutka jest genialna, pozdrawiam:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylówka super, bardziej sportowa i grunge ale wciąż elegancja :) zmiany są fajne, twórcze, Picasso też miał różne okresy, wszystkie równie udane :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz :D A Sarah znowu wyczarowała Ci super fryzurę, ale jak to mówią - fryzjer z powołania :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja takie miksy sportowego stylu z elegancją uwielbiam, a co do nowej fryzurki, to ślicznie Ci w niej!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię na sportowo, zwłaszcza taką sportową elegancję.
    Bardzo twarzowa,prosta fryzura:) Ach, kiedy mi takie włosy urosną, to czekanie..

    OdpowiedzUsuń
  15. Na takie spodnie jest dla mnie jeszcze zdecydowanie za wcześnie i za zimno :D Ale stylizacja bardzo ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  16. jasne, trzeba szukać swojego stylu i próbować, wciąż próbować czegoś nowego:) super look! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygodnie i świetnie połączyłaś te dwie ważne rzeczy w jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też lubię czasem ubrać się totalnie na przekór sobie i swojemu stylowi. Ten look bardzo mi się podoba, a fryzura bajunia! Nie farbuj! Masz piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że teraz można się bawić modą jak się komu podoba. :D
    Ładnie wyglądasz. :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie sportowe luzackie zestawienia, nowa fryzura- jest Ci w niej świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam taki styl! Twoja stylizacja wygląda bardzo efektownie ale jednocześnie musi być bardzow wygodna i to jest w tym wszystkim najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudny jest ten zestaw
    wyglądasz super

    OdpowiedzUsuń
  23. beautiful post :)
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.