środa, 7 marca 2012

Wczorajszy strój



Jakoś tak lubię łączyć te 3 kolory- czarny, szary i czerwony. Moi koledzy śmieją się jak ubieram te legginsy i mówią że noszę kalesony :D
A opaska jest z allegro, za 16 zł i jest bardzo fajna, taka jak chciałam :)
Broszka z Galerii Qarat  sprawia, że strój nie jest nudny. Lubię takie małe dodatki, na których można zawiesić oko :)












Outfit
Chustka na włosy- Allegro
Sweter - F&F sh
Szal- Vertus
Broszka- Galeria Qarat 
Legginsy- H&M sh
Buty- DeeZee






Pamiętacie o konkursie???
Przez tą bieganinę z przeprowadzką zupełnie zapomniałam, a chcę Wam przypomnieć nagrody :)


KONKURS 

32 komentarze

  1. Great shoes!I like this outfit!♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12:10

    super wygladasz ;D i w końcu nogi, nogi, nogi ;D:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie te legginsy są bardzo fajne. I ta broszka, pierwsze co rzuciła mi się w oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez lubię drobiazgi, które zwracają uwagę :)
    I uwielbiam połączenie czerwonego i czarnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Botki i sówka ;-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy13:47

    Buty :) - ajjj :D dodaję do obs :) POzdraiwam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Broszka jest cudna. : )
    A buty i ich kolor mnie rozwaliły totalnie.! Boskie.! <3
    : )

    OdpowiedzUsuń
  8. buty - to już mówiłam, ze genialne. to teraz dodam iż opaska to cudo! a z resztą to w ogóle wyglądasz bosko, o!

    ja jak zakładam wełniane szare rajstopy to na roku się śmieją, ze to kalesony :D

    OdpowiedzUsuń
  9. te koturny z każdym postem podobają mi się bardziej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy16:41

    oryginalne czerwone koturny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieki :) opaska i buty sa najpiekniejsze, cudo po prostu! :) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ah te bty! mam bardzo podone czarne :) mój chłopak zawsze sie ze mnie śmieje jak je ubieram bo prawie że tuptam w miejscu :)
    Ale wbrew pozorom są bardzo wygodne! :)

    Ślicznie wyglądasz w tej opasce, tutaj taka elegancka Pani na takich koturnach i proszę, dziewczęca rozbrajająca opaseczka :)

    Dzięki za odwiedziny u mnie, dodaję sobie Ciebie do obserwowanych i będę zaglądać.

    Co do mojego pokoju... urządzenie go zajęło mi kilka lat, powiedziałabym, że około 4 bo wtedy się do niego przeprowadziłam, wcześniej miałam malutką kliteczkę 2x3.
    Wcześniej próbowałam z innym stylem (już wtedy myślałam ze wszystko jest zapięte na ostatni guzik) ale okazało się że kwiaty i róż i białe meble to jest TO.
    Z poprzedniego wcielenia zostało mi czarne łóżko (pamiętam ze gdy je kupowałam białe bylo połowę tańsze, ale ja miałam 16 lat i się uparłam na czarne bo miałam zupełnie inną wizję pokoju :))i bordowa komoda i metalowy stolik kupiony bo pasował do łożka, regał kosztował 250zł, biurko również, szafa 400. Lubię żeby koło mnie było ładnie (co wyklucza mieszkanie w akademikach itd) i często wolałam np pod choinkę dostać właśnie regał czy szafę zamiast bardziej konwencjonalnych upominków.
    Na lampki uzbierałam sama, półka jest z przeceny, trochę gadżetów kupił mi chłopak, biurko dostałam od rodziców pół roku temu jak zaczęłam studia myślę że obeszłabym się bez, ale poszłam na polonistykę i chyba uznali że to dobry symboliczny prezent (pewnie mają wizję córki pisarki :O) teraz bardzo je polubiłam i chucham na nie i dmucham żeby np sobie go nie popaprać jak maluję paznokcie. Lustro jedno jest ramką z ikei która przemalowałam na czarno a lustro kupił mi tata osobno, drugie jest z wyprzedazy i przyleciało ze mną samolotem, przez to ma pęknięte jedno z 3 lusterek :) obraz kota jest za 20zł ze staroci.
    najbardziej chyba lubię lampki dookoła okna w kształcie serduszek, widać je w pierwszym poście, dostałam je od mamy chłopaka bo dłuugo o takich marzyłam i nie mogłam znaleźć. a serduszka pod półkami uszyłam w walentynki 2011 kiedy byłam chora i umierałam z nudów podczas ferii.
    Wybacz taką obfitość tekstu na mój temat, to ostatni raz! :)

    ps. warto jest "obwieścić" wszystkim dookoła że chciałoby się mieć troszkę inny pokój, pochwalić się tym co się osiągnęło i dodatki w odpowiednim stylu same wpadają :) to na urodziny, to na mikołajki itd.
    jutro dzień kobiet, może zaczniesz? :) hihihi :)
    zatem dementuję, nie jestem obrzydliwie bogata i nie zrobiłam tego w 2 dni, kombinowałam ile wlezie, czasami nosząc 3 bluzki w kółko kosztem kupienia sobie kinkietów :)
    dobrze ze jest ikea która oferuje tanie meble bo inaczej to zajęłoby mi to pewnie 3x tyle

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję bardzo! :) świetnie wyglądasz, buty mnie urzekły i ta naszywka z kotkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie też podoba się takie połączenie ;) czerwona chustka bardzo fajnie pasuje do Twoich włosów, a buty to masz po prostu niesamowite ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podałaś mi przepis na jutrzejszy strój! Mam długi, czarny sweter i siwe legginsy, jedynie buty zastąpię innymi :)
    Bardzo podoba mi się ten zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy21:11

    Ooo... i świetnie.! :]

    OdpowiedzUsuń
  17. buciki masz piekne i super masz opaske!

    OdpowiedzUsuń
  18. piekny odcien czerwieni maja Twoje koturny. Ostatnio coraz odwazniej i chetniej spogladam na rzeczy w tym kolorze, jednka jeszcze nie do konca przelamalm przed strach :)
    jednka w akcentach jest tez bardzo ladny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oczywiście że obserwujemu :), świetne buty !

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy11:12

    o tak - wiedz lub nie ale uwielbiam tu wchodzić! Rewelacyjne stylizacje, och i ach zachwycam się ! Pięknie wszystko ze sobą łączysz... uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie dziękuję hihihi:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuje Ci bardzo :)
    ślicznie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak mówisz? Okej, w takim razie przemyślę to jeszcze :D
    Ślicznie wyglądasz, ah i ten Twój pastelowy uśmiech !

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaka słodka broszka:)
    A buciki nie wiem czemu ale w tej stylizacji z krasnoludkiem mi się łączą:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zestawienie kolorystyczne oczywiście świetne!

    OdpowiedzUsuń
  26. masz swietne buty ;) i pomysly na stylizacje;)
    musze zaobserwowac bo jestem ciekawa kolejnych postow ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. widzę masz sporo świetnych butów :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.