niedziela, 20 marca 2011

Nad jeziorem

Na początek chciałam podziękować, za tyle komentarzy poniżej, nie spodziewałam się, że tak wiele osób będzie chciało mnie odwiedzić :) I za 3 obserwatorów, to już w ogóle szok :D
A te zdjęcia wykonywaliśmy nad jeziorkiem, latem jest tu bardzo ładnie, i tłoczno. I wiem, że te rajstopy widzicie już w 3 stylizacji, ale je kocham i zawsze mi do wszystkiego pasują :) Kupiłam je w sklepie Orsay i są diabelnie wygodne! Stwierdziłam, że mam bardzo duużo szarych ciuchów, i namiętnie łączę je z beżem, czego moja mama nie cierpi. Za to ja nie lubię za bardzo czarnych butów, więc mam tylko 3 pary. Zdecydowałam się również na tłumaczenie notek po angielsku, ale nie wiem czy je ktoś po polsku czyta, to co dopiero po angielsku. Spróbować można, najwyżej będę poprawiana :D

AHA, CZY WIECIE MOŻE GDZIE MOŻNA KUPIĆ FAJNĄ BIELIZNĘ? NIE TAKĄ SEXI, TYLKO NA CODZIEŃ, WYGODNĄ? 


Translate: I decided write in english, but I don't know it's good idea, because my english is not vey well. 
I would thanks for many comments, I don't expected too much! 
This photo was taken at the small lake. I like this place on summer! I love grey clothes, especially with beige, brown... But I don't like black shoes, so I have only 3 paar. 





                                                              Torba/bag- Atmosphere :)
                                         polowanie na nią zajęło mi sporo czasu, w końcu dostałam ją 
                                                                  na allegro :D

7 komentarzy

  1. stylizacja i w ogole rajstopy -fantastyczne:)a berecik ci pasuje:) bede tu czesciej :)uff dobrze ze ty tez wachasz rzeczy z all hahaha :) dodajemy do obs?:> http://patricia-vintage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ! :)

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. rajstopy Genialne:) sama musze takich poszukać :) może jeszcze je dostane w Orsay:) a tak to strasznie mi się podoba twoj kolor włosów:)
    pozdrawiam.
    dodaje do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietnie ci w berecie i gadzet okularowy super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy11:27

    fantastyczny kardigan;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja niedługo zamierzam kupić sobie coś beżowego :) na maksa marzy mi się granatowy żakiecik, ale nie wiem gdzie go upolować w rozsądnej cenie...
    naszyjnik Twój <333
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma sprawy;D oczywiście, to ta sałatka;D;D;D taka pyszna, prosta, lekka...;D jest najlepsza :)
    torbę z tym facetem kupiłam w empiku za 5 zł;D;D;D
    oczywiście że chętnie Cię dodam do obserwowanych!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.