niedziela, 15 stycznia 2017

Inglot kosmetyczka


Powracam do Was po przerwie i od razu muszę Wam pokazać moje cudo- nowiutką kosmetyczkę prosto z Polski <3
Przed świętami przeszukałam chyba całe centrum handlowe w Birmingham w poszukiwaniu wielkiego kuferka na kosmetyki i wierzcie lub nie- nie było NIC fajnego. Żadne Diory, Szanele i inne nie wysilają się by oferować porządne kosmetyczki. A chciałam coś, co posłuży mi na trochę. No i znalazłam w Inglocie taką jak chciałam :) W środku, oprócz miejsca ma również trzy dodatkowe mniejsze kosmetyczki do których można włożyć coś co może się ubrudzić, gdyż są one gumowe i można je ładnie wyczyścić. Raj dla osoby, która uwielbia wszystko segregować takiej jak ja, a trzeba przyznać- jest co układać! 







16 komentarzy

  1. Bardzo fajna ta kosmetyczna widać';)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie zdecydowanie za malutka ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a idź Ty! ;P dla mnie wystarczy :D

      Usuń
  3. Fajniutka ta kosmetyczka. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie jest rewelacyjna
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda! :) Ile kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 160zl chociaż mi się udało dostać rabat i wyszło 144 :)

      Usuń
  6. No nie mów, że zmieściłaś tam to WSZYSTKO!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna, wygląda na pojemną. INglot to dobra polska marka!

    OdpowiedzUsuń
  8. kosmetyczka to fajna sprawa w szczegolności, gdy jesteś w rozjazdach i musisz mieć niezbedne przybory!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że ma dodatkowe kieszonki w środku.

    Pozdrowienia! :-)
    www.zwawyleniwiec.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna kosmetyczka, a do tego ciekawi mnie to pudełko firmy cargo - bardzo ładnie wygląda i ciekawe co znajduje się w środku :D

    xxx

    anna from http://www.mimundonormal.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie do powiek chyba najlepsze jakie mialam. W UK w Tkmaxie 12,99£ a w PL 85zl też w TK...

      Usuń
  11. Inglot jak zawsze niezawodny! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny i pojemny kuferek,wszystko w jednym i nic się potem nie "wala" po torbie. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.