niedziela, 9 października 2016

The Secret Garden



Zabieram Was dziś do Tajemniczego Ogrodu :)
To piękne miejsce pokazała mi w piątek koleżanka Karolina i bardzo dobrze się stało- bo uwielbiam takie niepozorne, niezwykłe miejsca. 
W ogóle uwielbiam odkrywać coś inspirującego czy to miejsca czy to ludzi. Niemożliwie uwielbiam rozmawiać o pasjach i zainteresowaniach innych, podziwiać fascynujące osoby i chłonąć ich opowiadania i podejście do świata. Dzięki temu wiem, że w życiu jest coś więcej niż dom-praca i sama mam więcej motywacji do działania. 
Ten weekend obfitował w ciekawe opowieści ciekawych ludzi :)






 ach, jak dawno nie miałam ubranego kapelusza :) jesień jest bardzo melancholijna i chyba zadziałała na mnie romantycznie. 

koszula, sweter, kapelusz- Atmosphere
spodnie- Topshop
buty - Forever21
naszyjnik- New Look


19 komentarzy

  1. Przepiękne zdjęcia
    bardzo klimatyczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty też wyglądasz tajemniczno i pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne miejsce i bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie klimatyczne miejsce - i rzeczywiście: kojarzy się z jesienią!
    Twój zestaw z resztą też - taka kompatybilność duża ;)

    Naprawdę bardzo mi się te foty podobają!

    OdpowiedzUsuń
  5. wygladasz ślicznie :) i jakie masz włosy długie!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne miejsce :-) w dodatku podoba mi sie twoja nowa stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygladasz obłędnie, bardzo mi się podoba taki zestaw!
    SUPER

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne miejsce.
    Codownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super. Mi bardziej niż z sekret garden skojarzyło się z ogródkiem przy willi Pippi taki ogólnie cudowny misz-masz, że łaciatego konia mi tam brakuje:).

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ogromną fanką koszuli w kartę, Twoja bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne miejsce, piękne zdjęcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega te zdjęcia! I oczywiście mega look :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudne miejsce :)
    http://luksusowezycie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super miejsce <3. Niby takie proste, ale jakie urokliwe przy tym! Super wyglądasz w koszuli w kratę. Bardzo je lubię, jednak nie wiem czemu ja ich nosić nie umiem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylówka! Niby zwyczajnie, ale z pazurkiem :) Uwielbiam miejsca nieodkryte, zawsze ciekawi mnie co jest "za rogiem" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny jesienny look i klimatyczne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne buty!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudowne miejsce! Bardzo mi się podoba ;)
    http://xgetflowx.blogspot.com/
    *odwdzięczam się za każdą obserwację

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kolorystyka, kapelusz, jestem na tak! pzdr
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.