niedziela, 5 czerwca 2016

Kuloty z Zary i różowe trampki


Jak upały? U mnie w miarę, lubię Angielską Pogodę i możecie mówić co chcecie- jak dla mnie jest optymalna :)

Ogólnie odliczam dni do wakacji w Polsce. Kto by się spodziewał, że będę się kiedyś cieszyła na wakacje we własnym kraju...

A co do outfitu- jestem zakochana w kulotach z Zary, są piękne i mega wygodne (jedna ich wada to, że sie gniotą, ale spoko w domu jest żelazko, w aucie niestety już nie) :) Do tego różowe trampki i można chodzić wszędzie, chociaż to mało eleganckie połaczenie. 
Jak uważacie?


 top- H&M
kuloty- Zara
buty- New Look
plecak - TkMaxx


Wiecie co? Idę oglądać Twin Peaks <3 
Niedługo 'szybka recenzja' ostatnich nowości kosmetycznych i dalsze zdjęcia z Safari Parku :) 
Pozdrawiam !!





17 komentarzy

  1. Świetne są te kuloty, nie dziwię się, że je kochasz :) Ale bluzka też mi w oko wpadła!

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne masz te spodnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. upałów jeszcze nie ma, ale sama na nie czekam z niecierpliwością i z miłą chęcią bym poleciała do Anglii odpocząć na ten czas :D co do zestawu, to połączenie tego typu spodni z trampkami nie jest wcale takie złe, chyba bardziej mi sie podoba właśnie połączenie z obuwiem sportowym niż z balerinkami ;) i sama muszę wybrać się do sklepu i przymierzyć tego typu spodnie, bo aż korcą, tak samo jak kombinezon w tym stylu :D

    xxx

    anna from http://stylelovely.com/mimundonormal/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mało eleganckie? Niekoniecznie. Oczywiście nie do biura i nie na formalną kolację, ale właśnie na co dzień, jako casualowe połączenie- super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie urzekła bluzka :) A co do spodni to ja zawsze wybieram taki materiał, który się nie gniecie. Żelazko żelazkiem, ale właśnie na mieście ciężko jest coś wyprasować :)
    Wracając jednak do bluzki - kupiłaś ją niedawno? Bo jeśli tak chętnie bym się przeszła do sklepu i też sobie taką sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bluzka jest z H&M i była niedawno w sklepie :)

      Usuń
  6. fajne te kuloty!
    ja poszukuję wszędzie ogrodniczek, najlepiej do kolan, takich luzackich, a wszędzie albo kuse szorty, albo długie :(

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje kuloty są piękne - pewnie dlatego, że nie są tak oczywiście kulotowe i nie takie dramatycznie krótkie, jak większość ich modeli ;)
    bluzkę wybrałaś najlepszą z możliwych, to bardzo ładna całość, sama bym ją nosiła (choć za kulotami nie przepadam)!

    Ja nie mogę się doczekać moich lipcowych wakacji w Gdańsku, nie mogę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne te portaski, mają super wiązanie na przodzie;) A ja znowu za nic nie mogłabym mieszkać w Angli właśnie przez pogodę. Od 10 lat mieszkam na południu Europy i nie ma opcji, żeby ktoś mnie zmusił do przeprowadzki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne są te buty :) bardzo podobają mi się Twoje stylizacje,obserwuję :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesst naprawde fajnie! Ale niestety będe zachwycać się tylko u kogoś nimi, na sobie ich nie widze :)
    Sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz przepięknie! Obserwuję i pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie Ci w kulotach, ja niestety jestem za wysoka!

    OdpowiedzUsuń
  13. bluzka i buty super,ale spodnie nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz cudownie... świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.