piątek, 24 czerwca 2016

Koszulkowe Love


Witajcie!

Ja nadal chora i kaszlę jakby mi miało płuca wyrzucić heh. Jestem zmęczona i boję się, że kojelny weekend będzie 'bezstylówkowy' chociaż mam wiele pomysłów na nowe zestawy.

Dlatego postanowiłam Wam pokazać ostatnie nowości, więkrzość z Primarka, muszę przyznać, że Primark się wziął do roboty czego efektem jest na prawdę świetna kolekcja koszulek na lato :)








I małe sprostowanie - pierwsza koszulka NASA pochodzi z Ebay'a, ale Primark zrobił swoją szarą jej wersję. Koszulka Guns'n'Roses jest męska, a ostatie body z H&M.

Już się nie mogę doczekać LATA! :)

16 komentarzy

  1. U mnie królują koszulki na ramiączkach :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta NASA jest genialna! Na szczęście Guns"n"roses mam z second handu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te body z napisem "New York" mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. ostanie body skradło moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre są piękne ❤️❤️❤️ wow

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładniutkie są te koszulki :) Znam jednak niestety jakość Primarka i wiem, że nie są one zbyt dobrze wykonane... No ale przynajmniej ładne i tanie :) Coś za coś.

    OdpowiedzUsuń
  7. witaj w klubie! tylko ja nie nie kaszlę, tylko nie mogę mówić ale co tam, za oknem tylko 35 stopni :D co do bluzek to pierwsze dwie, to nie moje klimaty jednak ten top odnoszący się do lata zdecydowanie do mnie przemawia :D

    xxx

    anna from http://stylelovely.com/mimundonormal/

    OdpowiedzUsuń
  8. z gunsami świetna, uwielbiam ich<3

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszulki faktycznie świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba body mi się mega podobają!

    OdpowiedzUsuń
  11. So many cool things, I can't say which one I like the most. You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy14:33

    Body z H&Mu jest swietne! Chce takie na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne koszulki! Niech ten Primark wreszcie zawita do Polski :<

    OdpowiedzUsuń
  14. Body są rewelacyjne, jedne i drugie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.