poniedziałek, 1 czerwca 2015

Topshop Matte Lips- pomadka



Dziś pokażę Wam moją kosmetyczną nowość.
Muszę powiedzieć, że kupiłam tą pomadkę pod wpływem chwili. 



Na uwagę zasługuje na pewno opakowanie. Jest zrobione w stylu 'eko' - chropowaty kartonik, proste wzory. Lubię takie rzeczy, wyglądają bardzo estetycznie.


 Odcień.. no właśnie. Jak mówiłam, kupiłam ją pod wpływem chwili, przyłożyłam odcień "Whimsical" (nawet nie umiem tego wymówić) do ust i stwierdziłam - to będzie to! Od dłuższego czasu chciałam jasną pomadkę.



 Niestety zapomniałam, że taki odcień powinny używać dziewczyny, które mają śnieżnobiałe zęby, a ja jako osoba z rudymi włosami niestety takich nie posiadam. Moje zęby nie zaliczają się może do tych najgorszych odcieni 'żółtawości' ale trzeba być realistą- ten odcień nie służy im najlepiej.

 Mimo wszystko będę używała tej pomadki na pewno, ponieważ jej kolor jest bardzo delikatny i zmysłowo dziewczęcy. Co do trwałości i intensywności pigmentu- kolor jest bardzo intensywny, ale nie utrzymuje się na ustach długo i po jedzeniu bądź piciu trzeba poprawiać usta.

Niedługo zobaczycie ją na mnie i wtedy ocenicie jak Wam się on podoba na 'żywo' :) 

Pozdrawiam!!


13 komentarzy

  1. Śliczny ma kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma bardzo ładne opakowanie, ciekawa jest :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłabym za samo opakowanie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ma odcień ;p podoba mi się taki, ja zawszyczaj wybieram odcienie czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor! :) No i design opakowania... <3 WOW!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kolor i podoba mi się twój nowy banner :)

    xxx

    anna from http://stylelovely.com/mimundonormal

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kolor :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor i ciekawe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomadka wydaje sie byc bardzo fajna, ale najbardziej podoba mi sie sposob w jaki przedstawilas ja! :)
    Przy okazji zapraszam na mojego fanpage : https://www.facebook.com/maxitan.photography?fref=ts oraz bloga : http://maaxitan.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor piękny 😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.