piątek, 24 kwietnia 2015

nowości - NEXT


Zaczynam nową serię na blogu. Ponieważ jest tu wiele ciekawych sklepów, których nie ma w Polsce to chciałabym Wam pokazać jakie fajne rzeczy nabywam tutaj. 

Dziś padło na sklep Next. 
Na razie nie ma tego wiele, ale te rzeczy najbardziej spodobały mi się w Next i to tak, że musiałam je mieć. Szczególnie talerze i sztućce :)



komplet talerzy 4 duże, 4 małe i 4 miseczki, oraz sztućce 




mgiełka oraz perfumy, na prawdę ciekawy zapach


kosz na pranie, taki jak sobie wymarzyłam :)

Dajcie znać czy seria Wam się podoba, oczywiście zdjęć będzie więcej i z innych sklepów. 
Nie wiem również czy warto podawać ceny, bo przeliczanie nie ma sensu, chyba, że mam je podawać orientacyjnie. 

Pozdrawiam Was! :) 










12 komentarzy

  1. Komplet z pierwszego zdjęcia świetny ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba się i chcemy więcej!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. super zakupy - jestem teraz na etapie aranżacji własnego wnętrza i wszystko bym Ci ukradła :3

    OdpowiedzUsuń
  4. ten kosz na pranie genialny! uwielbiam takie gadżety!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastawa cudowna!! Ja jestem na etapie poszukiwań idealnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. komplet z pierwszego zdjęcia jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. lepiej nie podawaj cen, bo można się załamać, że tak fajne rzeczy kupujesz za grosze :D ale zastawa bardzo słodka :)

    xxx

    anna from http://stylelovely.com/mimundonormal/

    OdpowiedzUsuń
  8. te sztućce i talerzyki są cudowne ♥ bardzo podoba mi się ta seria
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, podoba mi się. A ceny - pewnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie urocze talerze i sztućce <3

    OdpowiedzUsuń
  11. "zastawa" prześliczna :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta zastawa jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.