poniedziałek, 16 marca 2015

Birds


Kochani! Jeśli jesteście Prawdziwymi czytelnikami mojego bloga, czyli wpadacie do mnie z sympatii dla moich stylizacji/tekstów to zachęcam Was żebyście polubili mojego fejsa, żeby być na bieżąco, bo to właśnie tam piszę kiedy pojawi się notka i co w niej będzie.



Z Wielkiego Miasta przenieśliśmy się na prowincję Anglii. To był dobry pomysł. Tu jest na prawdę bardzo klimatycznie, z dala od zgiełku i blisko przyrody co dla mnie jest bardzo ważne. Ciągle wpadam w zachwyt nad architekturą uroczych domków i nie mogę się doczekać aż będę podziwiać każdy z licznych kościołów od środka. Oczywiście nie omieszkam o tym tu wspomnieć.

A w wolną niedzielę udaliśmy się na spacerek i trochę poznawaliśmy okolicę. I jej mieszkańców ;)






ps. Nareszcie mam takie długie włosy, że mogę sobie z nich zrobić 'warkoczową koronę' :D









 coat- Atmosphere, sh
sweater - H&M
pants - H&M
shoes - Atmosphere
bag - Atmosphere, sh








41 komentarzy

  1. świetnie wyglądasz:) Facebook polubiony;D Co to za zwierze??

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super wyglądasz !
    sweterek i torebka są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna okolica ♥ cudownie wyglądasz w tej fryzurze i tej stylizacji
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Co to za cudowne, przesłodkie zwierzątko?! Ale bym je przytuliła♥

    PS. Piękna okolica :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka jest piękna, wspaniała lumpeksowa zdobycz :) Okolica, po zdjęciach, faktycznie wydaje się być bardzo urokliwa :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja :)
    A w warkoczu bardzo Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne buty, sweterek i fryzura! Ogólnie wszystko świetne :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ja lubię warkocze - super...tylko szkoda, że sama mam dwie lewe ręce jeśli chodzi o jakiekolwiek uczesanie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wizytę na blogu, i pozostawienie komentarza.

    A mnie się bardzo podoba ta czerwień tryskająca z ust, paznokci i butów. Podoba mi się też etno motyw na kurtce. To jednak wszystko są rzeczy nabyte. Prawdziwe wrażenie robi ten piękny słowiański warkocz!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie! Ale genialnie te balerinki rozweselają całość :-) Jeden mały akcent kolorystyczny, a taki efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. aAAAA Ale cudeńko udało Ci się uchwycić ! Podoba mi się kolor butów który całości nadaje tyle radości.

    OdpowiedzUsuń
  13. dobra.... co to za zwierzątko? to jest jakiś jelonek, tyle widzę... ale może wiesz, co to za słodziak?
    żebyś Ty mogła zobaczyć moją minę :D
    uwielbiam wszystkie słodkie zwierzątka, piszczałam pięć minut, aż mój chłopak z drugiego pokoju przyleciał :D

    jak Ci zazdroszczę, że takiego słodziaka spotkałaś!!!!!


    a zestaw jest bardzo fajny - spokojny, spacerowy, ale dzięki tym butom niebanalny :)!

    no i korona - piękna ;) zazdroszczę, ja mam włosy na takie cuda długości odpowiednie, ale takie grube są, że próba czarowania takich cudów z nich kończy się utrefieniem na łbie czegoś o wyglądzie kiełbasy śląskiej...

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie loooki!

    OdpowiedzUsuń
  15. dzisiaj ta cudowna mała sarenka pobiła całą stylizację :P
    ale czemu takie maleństwo w mieście i bez mamy ... ?

    I to uczesanie piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ten look jest! A w koronie Ci bardzo ładnie, uwielbiam takie dziewczęce fryzurki.

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne masz lordsy :)) !

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ciekawy look, buty przykuwają uwagę i nietuzinkowe upięcie włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale ci zazdroszczę! sama najchętniej bym przykuła się do takiego domku i nigdzie nie ruszała :) A co do stylizacji, to bardzo mi się podoba -idealna na spacer i urocze balerinki, aż sama chyba dzisiaj założę coś czerwonego :)

    xxx

    anna from http://stylelovely.com/mimundonormal/

    OdpowiedzUsuń
  20. To jest jelonek? Jaki słodziak!
    Dawaj więcej zdjęć z tej angielskiej prowincji, bo z tego co widzę jest przecudowna! Zazdrość <3

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna kurtka! masz prześliczna fryzurke ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny outfit ii sceneria <3
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty <3 Też lubię takie wyraziste buciki http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/buty.html#1 szczególnie płaskie bo na co dzień nie dałabym rady chodzić w szpilkach :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się! Buty super kontrastują i bardzo ładnie Ci w takiej fryzurce. A okolica niezwykle klimatyczna, świetna do zdjęć. : )
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki słodki wypłosz, ciekawe, co go zapędziło samego do miasta;)

    Świetnie wyglądasz, czerwone akcenty fajnie kontrastują i ożywiają stylizację, a warkocz jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  27. a cóż to za zwierz?

    zakochałam się w kurtce!

    OdpowiedzUsuń
  28. You look amazing girl! Love your bag! ♡

    Isa M., Tic Tac Living

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobrał bym inne buty ale reszta bardzo ładnie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ojejku jak pięknie wyglądasz! ta koszulka jest wspaniała :) a zwierzątko takie słodziusieńkie <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak pięknie!! jaki magiczny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  32. Zachwycam się Twoimi butami i ustami, lecą same ochy i achy, ale wybacz - ostatnie zdjęcie wygrało <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialna ta kurtka! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. marzy mi się wyjazd do Anglii :)
    świetna fryzurka :>

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękna szminka i upięcie włosów(iście słowiański)!;>

    OdpowiedzUsuń
  36. So nice. I like your blog. you aer beautiful.

    I found coupons web, amazon coupons, clothing coupons.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo mi się Twój płaszcz podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy21:19

    przepiękne buty! od razu przykuły moją uwagę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.