środa, 18 lutego 2015

long coat and cap


Muszę Wam powiedzieć, że ubiegły tydzień był koszmarny! 
Cały przeleżałam w łóżku z anginą...
jak pech to pech.
Teraz został już tylko niezręczny kaszelek. 

Dawno chciałam pokazać na sobie mój płaszcz, który znalazłam w sh, NOWY Z METKĄ!

Pamiętacie?  Tak wyglądał na wieszaku w notce 'lumpeksowe love'


A tak wygląda na mnie! :)









coat- Atmosphere, sh
cap - Cedar Wood State
sweater - Bershka, sh
pants - H&M
bag - Atmosphere
boots - New Look

 Muszę Wam powiedzieć, że bardzo dobrze się czuję w takim zestawie. 
Czapka z pomponem sprawia, że całość nie jest taka poważna. 
Jak Wam się podoba??






18 komentarzy

  1. Płaszcz ma idealna długość, powinny jest! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny płaszczyk ♥ buty i torebka też cudowne

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny płaszcz znalazłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się na Tobie prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znalazłam go też w sh, tyle że, raz używany i trochę podniszczony, dwa za duży - a szkoda bo jest super!

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczny ten płaszcz! beże teraz są bardzo na czasie:)
    www.mesmerize87.blogspot.com
    www.minimalstylemagazine.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jest świetny, chociaż ja płaszczy nie lubię, to u kogoś zawsze mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. płaszczyk niezwykle uroczy, ale moje serce tym razem skradła torebka :)

    http://livrau.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem, co mam komplementować - płaszcz, buty, torebkę... Po prostu powiem, że całość jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie ta stylizacje! Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy12:21

    Doczekałam się! Płaszczyk ma potencjał, torebka też niczego sobie. Zdrowiej prędko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny płaszcz! Właśnie czegoś takiego, wełnianego szukam! kurczę !:))

    OdpowiedzUsuń
  14. płaszcz jest świetny! To niesamowite, że w sh mozna znaleźć coś za półdarmo i NOWE! Super zestawienie :) Świetny blog,z przyjemnością obserwuję i zapraszam serdecznie, całusy :*

    OdpowiedzUsuń
  15. You look fantastic dear! :)
    Love your beanie! ;)

    Isa M., Tic Tac Living

    OdpowiedzUsuń
  16. To chyba najmodniejszy kolor tego sezonun jeśli chodzi o płaszcze. Piekielnie cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna torebka :)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.