niedziela, 10 sierpnia 2014

Lumpeksowe love i wytłumaczenie nieobecności


Zanim przejdziecie do zdjęć moich łowów pytam się -  kto w 32 stopniowy upał chce myśleć o modzie, malowaniu, szpilkach, pozowaniu na słońcu i (o zgrozo!) prostownicy? 
NIE JA. 
Nie mam zupełnie weny na tworzenie stylizacji, musicie mi więc wybaczyć taką długą nieobecność. W takie piękne, duszące dni jedyne czego najbardziej pragnę to woda, w każdej postaci czy to jezioro, prysznic czy szklaneczka wody z lodem. 

Aaa i mimo tego co jakiś czas piszę coś na fejsie, było by mi miło jakbyście zalajkowali :)



Przejdźmy teraz do łowów.












1/H&M 2/MissSelfridge 3/forever21 4/Vila 5/Atmosphere 6/AX paris 7/vivi 8/? 9/ AXparis 10/RI nowa <3 11/ Glamorous 

oraz lumpeksowe perełki z instagrama, ale też moje :)



buty- Atmosphere, kapelusz z jakiejś szwedzkiej firmy, nowy! :) 




24 komentarze

  1. szorty i kombinezon są wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prawdę świetne zdobycze.:) Ja też nie myślę w takie dni. :P Tylko całymi dniami w stroju kąpielowym i w basenie jestem. :P
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21:46

    wow!

    OdpowiedzUsuń
  4. to są lumpeksowe łowy?! fantastyczne ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty jesteś dla mnie mistrzynią wyszukiwania lumpeksowych perełek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy22:06

    Ja się zawsze zastanawiam do jakich ty sh robisz zakupy że takie piękności masz :D Ja chodzę i nigdy nie mogę nic znaleźć :) Pozdrawiam Ciepło ;) Świecianka

    OdpowiedzUsuń
  7. boskie łupy!

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wyobrażam sobie lata bez wody ;) zdobycze jak zwykle przepiękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. co do tego gorąca i tej PROSTOWNICY całkowicie Cie rozumiem, też nie mogę ogarnąć moich pokręconych włosów w te gorąca a przy prostownicy całkowicie się rozpływam :/

    perełki znów fantastyczne, u mnie też lumpeksowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te ciuchy są niesamowite! Gdyby u mnie można kupić takie rzeczy na lumpeksach byłabym szczęśliwa! Już nie mogę się doczekać kiedy zobaczę je w Twoich stylizacjach! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super łupy zazdroszcze szortów i sukienki z wycięciami

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zawsze zakupy bardzo udane;d

    xxx

    http://stylelovely.com/mimundonormal/

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszulka MIAMI <3 i nie dziwię Ci się, te upały wykańczają...

    OdpowiedzUsuń
  14. masz swietny gust:)!

    http://sensiblees.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe upy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. tyle pięknych łupów!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne łowy! Najbardziej podobają mi się szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. same fajne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja u siebie w mieście nie mogę zaleźć fajne lumpeksu :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne ;o! Gdyby dwie pierwsze rzeczy były gdzieś teraz w sklepie to już bym je musiała mieć <3.

    OdpowiedzUsuń
  21. kasia13:22

    hej Laura, jeśli kupowałaś w świeciu te ciuszki to daj znać w których sh ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.