środa, 25 czerwca 2014

Mixa CC do skóry wrażliwej - moja opinia


Dużo zajęć, mało czasu, a więc oznacza to brak nowych zdjęć moich stylizacji. 
Ale stęskniłam się już za tym, więc pewnie niedługo ruszę pełną parą, bo pomysły mi się nie skończyły!


Dziś jednak recenzja nowości z Rossmana, kremu Mixa przeciw zaczerwienieniom i do skóry skłonnej do alergii. 



Tak, mam skórę, która jest totalnie wrażliwa, podatna na zaczerwienienia i alergię. Więc gdy w Rossmanie pojawiła się nowa marka, postanowiłam przezwyciężyć niechęć do testowania na sobie nowości i zaryzykowałam... 
Jaki efekt? 



Opakowanie czytelne, krem w tubce, nie ma szczególnego zapachu, kolor jasnożółty oraz (jak obiecuje producent) nie klei się, nie jest tłusty i szybko się wchłania.
Na początku nie zauważyłam wielkiej różnicy. Jednak po 3 tygodniach stosowania codziennego na noc (w sumie powinnam na dzień) zauważyłam, że moja twarz faktycznie mniej się czerwieni, a reakcje alergiczne szybciej niż przed stosowaniem kremu znikają. To nie jest cudowny krem, po którym zniknie Wam alergia i zaczerwienienie, ale w mojej opinii, na pewno się zmniejszy przy regularnym stosowaniu. Specjalnie nie smarowałam nim dekoltu, tylko samą twarz i szyję i widzę różnicę. 
No i faktycznie, lepiej nie stosować go w okolicach oczu, strasznie mnie szczypały, gdy niechcący się zapomniałam. 


Moja ocena? 
Myślę, że kupię go ponownie. Jest fajny, działa super. Co prawda chciałabym go jeszcze zużyć do końca by ocenić jak sprawdza się przy dłuższym stosowaniu, aby nie było tak jak w przypadku jedwabiu do włosów z Biosilk (efekt błędnego koła, używając dłużej włosy są wysuszone, totalna porażka). 
Tak więc z czasem wspomnę jak działa po dłuższym czasie. 


Macie Mixę? Co możecie o niej powiedzieć?? 

Pozdrawiam! 










10 komentarzy

  1. Ciekawy kremik, ale ja na szczęście nie mam problemu z zaczerwienieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście nie dotyczy mnie to, ponieważ akurat tego rodzajów problemów ze skórą nie mam. ;)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam i jest bardzo fajny, znacząco łagodzi, ale też stosuję go na noc. Jest trochę za ciężki i za tłusty na dzień..

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam problemy z zaczerwienioną podrażnioną skórą, kusi mnie ten krem już od dawna

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na szczęście nie potrzebuję takich produktów ;) nie mam problemów z wrażliwą skórą :p

    OdpowiedzUsuń
  6. ja słyszałam same złe opinie o tym kremie, bo sama chciałam go kupić..

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam kosmetyku z tej firmy ale dobrze że u Ciebie się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś kilka próbek tego i innego kremu z tej firmy i u mnie nie bardzo się sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydałby mi się taki, który sprawi, że moja skóra nie będzie się aż tak czerwienić, więc lecę dziś na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam na reklamach ten produkt i w pierwszej kolejności pomyślałam: już było BB teraz CC a za chwilę będzie DD :)
    Zastanawiałam się czy nie wypróbować go ale w sumie ja mam zaczerwienienia od nadmiernego wysuszenia się, a nie od alergii.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.