środa, 31 lipca 2013

Everyday mix






:)





34 komentarze

  1. mam taką samą torebkę jak Ty tylko, że niebieską:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny wieszak na okulary;D

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie mieszanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. eee, Tobie sie chce trzec marcheweczki na soczek?:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. pozytywne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie posty :)
    Jestem tu pierwszy raz i nie mogę wyjść z podziwu nad Twoją urodą,promieniejesz,jesteś piękna <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany, bardzo Ci dziękuję :)

      Usuń
  7. ciekawi mnie Twoja opinia o Aussie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wieszak na okulary, mistrz ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ohh mój szamponik haha;d a także widzę nowe ciuchy, zwłaszcza swetry zapowiadają się ciekawie;d

    http://stylelovely.com/mimundonormal/

    OdpowiedzUsuń
  10. Foto ze świnką morską przypomniało mi o mojej dawnej śwince :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz fajne okulary :)
    Dodajemy do obs? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy14:03

    zrób coś z tymi brwiami bo wyglądają kiepsko, może wizyta u kosmetyczki by pomogła bo masz niekorzystny dla swojej ładnej, okrągłej buzi kształt.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzę do kosmetyczki, lubię moje brwi, pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Ale fajne zdjęcie z tymi okularami :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo, tak samo trzymam okulary ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. ale masz fajną kolekcję okularków, z chęcią bym się do niej przytuliła

    OdpowiedzUsuń
  16. Love your pictures...especially your sunglasses collection! We love yoru blog so did you want to follow each other?? If so let us know :) xx
    www.junkjournal100.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie urocze stworzonko ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. to ja obserwuje juz :* 36 rozmiar!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajną masz tą czerwoną torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne okulary ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny mix :)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale świetne kapelusze ! *-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.