niedziela, 26 maja 2013

Simply


Ta stylizacja od razu zgrała mi się w całość, kiedy zobaczyłam te spodnie w H&M, kocham takie kolory! 
Wszystko oprócz plecaka jest nowe, czyli nie pochodzi z sh, co raczej u mnie dziwne, bo praktycznie 80% mojej szafy to łupy z lumpeksów. Koszulę mam ze sklepu Zalando i to właśnie ona gra główną rolę w mojej dzisiejszej stylizacji. Chciałam, żeby było prosto bez zbędnych dodatków.
Co myślicie? :) 











 koszula/shirt - TU
spodnie/pants - H&M
okulary/glasses - 80's Purple
buty/wedges - H&M
plecak/bag - Topshop sh


60 komentarzy

  1. Anonimowy19:58

    Najlepszy zestaw <3
    Świetne okulary :)

    Pozdrawiam i zapraszam,
    streetofjellies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. plecak zastąpiłabym kopertówką:)

    OdpowiedzUsuń
  3. plecak jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, świetny jest ten rudy kolor spodni. I strasznie mi się podoba połączenie elegancka koszula + plecak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne bluzeczka i wspaniałe kolory Kochana :) Jak zawsze jestem zachywcona połaczeniem i ten plecak który do mnie zupełnie by nie pasował a u Ciebie wyglada obłędnie :*

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosty, ale efektowny i robiący wrażenie outfit.
    Okulary = love
    Ja do plecaków jakoś nie mogę się przekonać, chyba wolę bardziej torebki, torby, torbiszcza :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście jak zawsze pomysłowa stylizacja, bluzeczka bardzo fajna i spodnie także, a plecak mnie zachwyca :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna ta bluzka, wszystko fajnie współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny plecaczek ;) i uwielbiam te Twoje okualarki ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi sie calosc podoba :) okulary rewelacyjnie pasuja do calego outfitu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szaleję na punkcie tych koturn od dawna. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam prostotę ;) pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  16. hi dear..
    I like your outfit.. simple but chic.. your color of jeans so perfect on you :)

    OdpowiedzUsuń
  17. stylizacja jest genialna! ta koszula idealnie prezentuje się w połączeniu z tymi spodniami :)

    http://stylelovely.com/mimundonormal

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zestawienie kolorków!
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjnie całość wygląda. Ta koszula i spodnie są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  20. fantastycznie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi Dear friend Nice Pix Share Online.My pray with you Dear Friend......Got more Success Blessings in the name of GLORY.
    Join our Platform Part our Work.
    Behandling av rosacea
    Botox Sandnes

    STAY BLESSINGS!

    THANKS
    JOHNS

    OdpowiedzUsuń
  22. ale ślicznie wyglądasz! strasznie podobają mi się twoje spodnie i buty, cudo ! <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny look, poluję właśnie na taką koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się taka prostota, piękny kolor spodni, cudna koszula i plecaczek <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Koszula jest super!

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładna koszula !!

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna jestes :*
    cudowna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  28. The jeans are such a cute color!
    Simona
    www.lakenmoon.com

    OdpowiedzUsuń
  29. zakochałam się w tej koszuli i butach *_*
    Przy okazji zapraszam do siebie po wiele inspiracji oraz zachęcam do obserwowania ;)
    http://galaxyinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajnie, ze caly zestaw zestawilas z plecakiem, super

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne stylki, a oxy pierwsza klasa=]

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdecydowanie kolory bardzo fajne ;d
    Świetne spodnie na pewno :****
    Zapraszam, dzisiaj post dotyczący znęcania się nad zwierzętami ;c Zapraszam : http://everyday-smart.blogspot.com/2013/05/pies-najlepszym-przyjacielem-czowieka.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  33. Prosta i piękna całośc !!!Koszula zachwyca :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Koszula jak najbardziej w moim stylu!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny set :) zakochałam się w okularach ;) !

    OdpowiedzUsuń
  36. Koszula jest świetna i prawda zestaw bardzo prosty i przez to fajny:)
    Muszę odkopać moje lenony:) Miałam kiedyś takie niebieskie, były super, ale koleżanka mi zgubiła.

    OdpowiedzUsuń
  37. ładny strój, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. przypominam się , bo notka kulturowa się pojawiła! :) Super spodnie - kolor bezbłędny!

    OdpowiedzUsuń
  39. o boziu boziu boziu - TA KOSZULA! cudo!
    wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. po pierwsze rewelacyjny nagłówek, po drugie świetne spodnie i po trzecie, ale na pierwszym miejscu śliczna Ty! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany, dziękuję :))

      Usuń
  41. Dziękuję za szczery komentarz. W życiu nie odebrałabym go jako hejt ;) Cieszę się, że są ludzie, którzy w kulturalny sposób piszą, jeśli coś im się nie spodobało. Nie każdy musi lubić to samo. Pozdrawiam!

    A jeśli chodzi o nagłówek, to rzeczywiście masz super! Zgadzam się z Przedmówczynią.

    OdpowiedzUsuń
  42. Rewelacyjnie wyglądasz!!! :) świetne okulary! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. koszula i buty świetne! I Twoje lenonki, mmm ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow, świetny look, z tym plecaczkiem wygląda to mega fajnie <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. wyglądasz genialnie , uwielbiam takie zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  46. straaaaaaaaaaasznie mi się podoba i jeszcze te okulary! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. bosko wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  48. świetnie wyglądasz:) bardzo mi się podoba:) fajny styl:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Aw! Uwielbiam te okulary <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.