niedziela, 5 maja 2013

Owls



Dziś tak prosto, zwyczajnie.
Tunika stara, oczywiście z lumpeksu ;)

>KLIK<











 marynarka/blazer - Stradivarius
tunika/tunic - sh
buty/shoes- H&M
torba/bag- Deichmann


43 komentarze

  1. super połączenie tuniki z marynarką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby prosto i zwyczajnie, a jednak bomba!^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym nie przeczytała nigdy bym nie pomyślała, że tunika jest z lumpka. Rewelacyjna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. just love the tunic! so cute :)




    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. tunika ma fajny nadruk a do tego świetnie pasuje do tej marynarki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana oddawaj marynarkę i buty <3

    OdpowiedzUsuń
  7. BUTY EXTRA!

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoją miejscówkę na zdjęcia! :)
    A zestaw mega dziewczęcy, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tunika bardzo mi sie podoba! W tej stylizacji wybieram upiete włosy.

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie kochana!!:D ej Ty masz na nogach grube rajstopy czy co to?:D masz spodenki jakieś pod spodem?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. pozytywne sowy ;)
    świetny set.!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham twoj look :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hi dear..
    nice outfit! fit on u and look superb

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaaale słodka tunika!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Sówki są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co za cudowna tunika, uwielbiam te Twoja połaczenie które tak obłędnie do Ciebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  17. niby prosto i zwyczajnie, a jednak bomba ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna tuniczka, podoba mi się jej połączenie z marynarką! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie kochana !:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w tunice! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. w takim razie dodam jeszcze jeden!:) tunika i torebka jest rewelacyjna!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sówki <3 najlepsza z tego jest tunika! Zdziwiłam się, że torebka z Daichmanna pewnie na półce wygląda niepozornie i bym ją zignorowała. Zblondziałaś coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz fenomenalnie, bluzka jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  24. prosto i cudownie! <3
    Ty to masz talent do wyszukiwania perełek achhh :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tunika śliczna, nadaje klimat całej stylizacji :) zapraszam na letmelook.blogspot.com, miło będzie jak wpadniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. genialna tunika- bardzo mi sie podobaja Twoje spiete włoski <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Sowy mnie rozbroiły:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne połączenie , prosto ale jednak ma w sobie to coć co przyciąga uwagę ;) Tuniczka świetna ,kolor marynarki bardzo wiosenny no i prosta klasyczna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. tunika świetna pozdrawiam http://szafaminia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ależ Ty masz oko, żeby złowić takie piękności! :>

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy16:43

    mi się nie podoba. Dla mnie to zwykła bluzka, nie tunika. Te leginsy wyglądają jak rajstopki. W efekcie wg mnie wyglądasz, jakbyś miała za małą bluzkę i zapomniała spodni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to są rajstopy ;) a to jest tunika, chyba widać, że zakrywa tyłek, wrażenie, że jest krótka robią czarne i wysokie koturny (tym sposobem uzyskałam efekt nóg dłuższych niż mam). Nigdy nie odkrywała mi nic, czego bym nie chciała pokazać. Mimo to, dzięki za opinię.

      Usuń
  32. Fajna tunika, no i fajny efekt długich nóg ;p
    To mój pierwszy raz na Twoim blogu i pierwszy post jaki oglądam i z wielką przyjemnością od dziś obserwuję :)

    Przy okazji pozwolę sobię na małą reklamę ;p
    Zapraszam do siebie: http://douxchaton.blogspot.com/

    A i jeszcze jedno: zakochałam się w Twoich włosach!

    OdpowiedzUsuń
  33. Sówki są śliczne i żakiecik też :)
    Ładnie Ci :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. uroczo wygladasz!

    www.blogdrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Prosto, ale pięknie! A tunika świetna naprawdę:)

    OdpowiedzUsuń
  36. ale słodkie sówki :)) Zakochałam się, wyglądasz cudnie :

    OdpowiedzUsuń
  37. Tunika fajna! Ale jednak to nie sukienka i trochę mi te rajstopy nie pasują. No ale fajnie, że czułaś się w tym dobrze i nic Ci nie odkrywała. I efekt osiągnęłaś, bo teraz nogi wyglądają na meeeega długie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. fajnie wyglądasz :) Ciekawie tu u Ciebie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.