środa, 15 maja 2013

Chill



Pamiętacie stylizację Safari? Nie była znowu tak dawno. Dzisiejszy set to druga propozycja "wygodnej stylizacji na majówkowe weekendy". Spodnie to efekt lumpeksowego wypadu w najtańszy dzień, gdy była stara dostawa. A są z New Looka w idealnym stanie. 
:)
Aż dziwne, bo ostatnio lubię nosić spodnie! A zawsze wolałam spódniczki. 







kapelusz/hat - H&M
t-shirt - H&M
spodnie/pants - New Look sh
torba/bag- Deichmann
naszyjnik/necklace - nn


Ps. Pytacie o nową notkę z łowami sh, pojawi się w poniedziałek bądź wtorek.

Pozdrawiam! :)

50 komentarzy

  1. spodnie są szerokie więc wyglądają na spódnicę, ale bardzo mi się ta stylizacja podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie spodnie, bardzo ładnie w nich wyglądasz, śliczne kwiatuszki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. TOREBKA <3

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ! Ty masz oryginalną urodę i Ci jej zazdroszczę ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super look! Super spodnie!
    Dodaję do obserwowanych :)
    I zapraszam do siebie na małą fotorelację z pokazu Zienia :)
    http://madamepoupee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. no jesli spodnie sa takie jak te to jak ich tu nie lubic nosic :D genialne

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój kapelusz, który kojarzy mi się z melonikiem a' la Charlie Chaplin jest bardzo uroczy :)
    Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uroczo wyglądasz ;)
    świetny kolorek kapelusza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz boskie spodnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy10:11

    bardzo fajny zestaw, ładne spodnie i fajnie dobrana do nich bluzka, a propo samego motywu kwiatowego to widziałam taką bluzkę w podobne kwiatuszki tylko kolor inny

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny krój spodenek :) Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te spodnie, idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  13. spodnie są rewelacyjne!:)
    bardzo podoba mi się kolorystyka zestawu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniale wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny kapelusz ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. spodnie są idealna, że tez ja nie mam takiego szczęścia w sh ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz świetnie, bardzo lubię printowane rzeczy :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny set:) Kapelusz boski:)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękne spodnie i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ładnie wygladasz ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. oj już dawno nie widziałam takich spodni!
    wyglądasz bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo bardzo mi się podoba masz świetny styl + super kapelutek! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. masz genialny styl, który szczerze podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Też tak miałam.Poszłam w najtańszy dzień i kupiłam bardzo podobne spodnie!Co prawda nie wychodzę z nich z domu(chociaż zawsze w zimę mówię,że już w wakacje zacznę)to jednak spędzam w nich mega dużo czasu.śpię w nich,chodzę po domu,biorę na różne wyjazdy..są mega wygodne..a dalam za nie 10zł?
    uwielbiam lumpeksy^^
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też zdecydowanie uwielbiam! chociaż za te spodnie dałam ok. 4 zł, bo były na wagę :)

      Usuń
  26. Just perfect, you know

    Love this floral pant, it's one of the best trends on this moment.

    You look so great and clear, love it :)

    Would you like follow each other? I’ll be sooo glad =) Let me know =)

    addictbeiconic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładny kapelusz! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowna stylizacja w szczególności naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne te spodnie, aż zatęskniłam za sh ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kapelusik i naszyjnik <3
    Świetnie! i chyba też się skuszę wycieczkę do lumpeksu :)

    Pozdrawiam
    http://p-ivonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny kapelusik! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie lubię szerokich spodni, ale Tobie w nich jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo mi sie podoba !

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy00:09

    Amazing post! I love it:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wyglądasz ; )
    Pozdrawiam i obserwuję ; )

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy08:45

    Geniialnie sie to prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy09:25

    Zazdroszcze koloru włosów ♥
    http://iimaginative.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy09:49

    cudne masz włosy, a w spodniach się zakochałam - też takie chcę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Och ten kapelusik i spodnie, świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. zazdroszczę Ci spodni, mają genialny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo ciekawie...super!

    OdpowiedzUsuń
  42. Amazing outfit, love those pants! :)
    xoox

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.