sobota, 1 grudnia 2012

Najlepsza jesienna stylizacja z kapeluszem


Dziś małe podsumowanie moich starań. 
Chciałabym, żebyście wybrali najlepszą stylizację na jesień, a żeby było inaczej- najlepszą jesienną stylizację z kapeluszem, ponieważ go uwielbiam :) 
Chciałam zrobić takie podsumowanie lata, ale było tego tyle, że stwierdziłam, że bardziej na czasie będzie jesień. Robię to też dlatego, że dziś pierwszy raz zobaczyłam śnieg, a także- dziś pierwszy dzień grudnia. Zima Moi Kochani, Zima!
Następny post będzie więc w ciepłym miejscu ;) 


Proszę o małe uzasadnienie, dlaczego akurat ta a nie inna przypadła Wam szczególnie do gustu. Znaczy - nie musi być, ale fajnie gdyby jednak Wam się chciało :) 
Odsyłam Was też do postów, gdyby ktoś był wnikliwy i chciał zobaczyć całość:

1. 
2. 


Pozdrawiam Was :) 







38 komentarzy

  1. 1 i 6 przepiękne, zakochałam się dosłownie, takie kobiece :*
    co powiesz na obserwację? daj znać, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 i 5 to moje faworyty :) ładny blog! starannie go prowadzisz!

    http://ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie 1, świetne połączenie kolorów, z klasą i ogólnie jest to coś! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy23:18

    1. - bo burgundowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 5. bo wyglądasz jak kobieta podróżnik na obcasach z tym boskim plecakiem i 6. dlatego że jest dziewczęco i uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I can't make a choice..! all these outfits are beautiful!
    Great style you have!

    http://fleur-stevens.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 i 3 śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 6, wygladasz przepieknie w spódniczkach, poza tym połączenie kolorystyczne - idealne na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 6, wygladasz przepieknie w spódniczkach, poza tym połączenie kolorystyczne - idealne na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy10:06

    2 - torba i spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy10:07

    I think this is among the most significant information for me.
    And i'm glad reading your article. But want to remark on few general things, The web site style is great, the articles is really excellent : D. Good job, cheers
    Stop by my blog post ; work from home

    OdpowiedzUsuń
  12. 1 4 5 wszystkie są fajne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. 3 i 6 są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  14. hmm podobają mi się wszystkie, ale jednak najbardziej do gustu przypadła mi stylizacja numer 3. A tylko dlatego, że ten swetro/sukienka jest mega! Ma fajne kolorki, wzór i świetnie w nim wyglądasz. Przełamałaś szarość jaka panuje za oknem i do tego ten świetny kapelusz, który ma swoją drogą fajny, jesienno brązowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 5 !
    a dlaczego..
    bo koszula buty i spodnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. jak dla mnie najlepsza jest 6. :) DLaczego? Pnieważ bardzo mi się podoba kołnierzyk sukienki i sweter. Do tego ukochane lity <3 i oczywiście, kapelusz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. 6 - cudowna przyjemna i delikatna kolorystyka i ciepły (przynajmniej tak wygląda) zestaw. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 1 :)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. 1 i 6, chociaż 6 to mój ulubiony ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. 6 ;)
    Podoba mi się połączenie tej spódnicy z butami i sweterkiem. Lubię odcienie beżu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. 5 i 6, a najbardziej 6, uroczy mimo szarości. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 6 dziewczeca :-)))) kapelusz super :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nr 3;)) Ten sweterek- świetny!

    OdpowiedzUsuń
  24. najbardziej podoba mi się 1 i 5 , chyba dlatego że sama bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jak dla mnie 4- zdecydowanie !!
    ciekawym, gruby sweter, wygodne buty, kapelusz i piękny komin, czyli to co na jesien jest niezbędne !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dziękuję za komentarz u mnie. Zgadzam się w 100% ;-) A co do stylizacji - dla mnie nr 5. Dlaczego? Chyba najbardziej w moim stylu: rurki, koszula, lity. Takie proste połączenia lubię najbardziej. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy21:00

    Świetnie wyglądasz! Jak dla mnie to 3
    Zapraszam do ponownego obserwowania mojego bloga który zmienił adres na http://prodesfashion.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. MOje ulubione to 1,3 i 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  29. 3.-uwielbiam tego rodzaju printy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. 6, najlepiej podkreśla figurę, najlżejsza.

    OdpowiedzUsuń
  31. 3,4,6. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. mi się podoba wszystko słońce:*

    OdpowiedzUsuń
  33. Moim zdaniem zdecydowanie 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. genialne wszystkie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.