wtorek, 20 listopada 2012

Znów studzą we mnie krew wygodnicke lęki



Pomyślałam sobie ostatnio o moim blogu i stwierdzam, że chyba za mało tu piszę. Nie żebym kogoś zmuszała do czytania, ale czasem moja potrzeba pisania się we mnie odzywa, a ja staram się ją tłumić, bo będzie, że za dużo się otwieram. A to jest przecież blog "modowy"- nie. Nie jest "modowy" nie jest "lajfstajlowy". Jest mój. Czasem o tym zapominam ;) Pewnie niedługo będę tu pisać nie tylko o tym co mam na sobie, a zdjęcia będą przedstawiać nie tylko moje stylizacje, ale to Wam powiem gdy czas nadejdzie.
Ostatnio zawiodłam się na osobie, która wydawała się być sympatyczna, ale okazała się jednak strasznie ograniczona i pusta. Nie dajcie się zwieść pozorom, bo one mylą. Ta pięknie ubrana i długonoga blogerka nie ma niestety w głowie nic. Dlatego chyba przestaję pochopnie oceniać ludzi, choć nie wiem czy mi się to uda, bo najczęściej przeczucie mnie nie myli, to był wyjątek. 

A dziś mój "dziki" sweter i "grzeczna" torba, którą macie zaszczyt oglądać już 3 raz :D 








Lepiej z ponczo czy bez? 

ponczo- Atmosphere
sweterek- nn sh
buty- H&M
kapelusz- Marks&Spencer sh
torba- Deichmann <3
pierścionek - Opia









44 komentarze

  1. sweterek <3
    outfit wydaje byc się całkowicie ''twój'' jeżeli można tak to określić ;))


    Pozdrawiam + Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie bez, bo sweterek ma świetne wzorki i kolorki;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy17:56

    ślicznie wyglądasz :)
    Wydaję mi się że bez ponczo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. bez ponczo, szkoda zasłaniać tak piękny sweter!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek jest cudowny. I w zasadzie nie mam pojęcia czy lepiej z ponczo czy bez niego... Z ponczo niby ciekawiej, ale szkoda sweterka takiego zakrywać ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana rewelacja!
    Boże jestem zauroczona :D najlepsza stylizacja jaką widziałąm <3

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście lubię jak wpisy to nie tylko kilka zdjęć z opisem stylizacji. Nawet te "modowe" ;p W końcu za stylizacją stoi człowiek. Człowiek, którego bardzo chętnie poznam ;-)) Także pisz, pisz ;)
    Masz rację, pozory mylą.. ;-)
    Co do torebki- jest idealna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za opinię, fajnie, że tak uważasz :)

      Usuń
  8. Anonimowy19:25

    Moim zdaniem lepiej jest bez ponczo, bo sweterek jest ekstra-super-hiper! ;)

    przystankowa, niezalogowana, bo walczę z gazeta.pl i gmailem :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wyglądasz :) Sweter ma genialne wzory!!! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. taki sweter w lumpeksie- bomba !
    to typowa "Twoja" stylizacja, pięknie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  11. ale sliczna sukienka i botki:)

    zapraszam do mnie na KONKURS:):) do wygrania torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za cudowny sweterek, wygladasz zniewalająco :*

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty nigdy sie nie mylisz i zawsze trafnie ocenisz kogos i to sie sprawdzilo juz pare razy dziekuje :):*

    OdpowiedzUsuń
  14. szukam i szukam czegoś takiego jak ten sweter w sh! Piękność <3

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana takie życie, ludzie są tylko ludźmi i często zawodzą, dlatego ja zawszę mówię, że wolę przyjaźń jednego rozumnego człowieka, niż wszystkich głupców! ;) a co do stylizacji, to ponczo bym zostawiła, bo wspaniale wygląda z kapeluszem, a jak coś zawsze można je zdjąć :) Obserwuję i mam nadzieję, że i Tobie przypadnie do gustu mój blog :) pozdrawiam
    madamedeluxe

    OdpowiedzUsuń
  16. Ponczo jest genialne, lepiej z nim . ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem Ci, że świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny sweter, fajnie wygląda i z ponczem i bez

    OdpowiedzUsuń
  19. ale piękny sweterek:)!

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy23:17

    zakochałaM SIE W TWOIM SWETRZE *__*

    http://ameliawyrwass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. moim zdaniem lepiej bez poncha :)

    Piękny sweter,torba,buty,kapelusz,włosy<3 !!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale tu cudownie u Ciebie!! kolorowo, pozytywnie:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się strasznie ten sweterek i te wzory na nim śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie dobrane ciuszki i dodatki.Trochę klasyki, trochę kolorowego szaleństwa.
    Torba jest rzeczywiści wyjątkowa. Lubię taki fason.Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  25. ładnie wyglądasz :DD

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej, mam pytanie. Czy jeżeli mam masywne łydki to beda pasowały Mi takie buty: http://www.czasnabuty.pl/product-pol-4222-WORKERY-Z-CWIEKAMI-MOTOR-BOOTS-737R-P10.html ?? Czy jednak beda je pogrubiały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładne :) wiesz- generalnie chude nogi zawsze są lepiej postrzegane w praktycznie każdych butach, ale workery akurat (moim zdaniem) pasują i myślę że masywne łydki w niczym nie będą przeszkadzać :) Workery są dosyć szerokie u góry i nie opinają się na łydce, a nawet od niej odstają (choć nie wiem czy akurat te). Mam nadzieję, że pomogłam, ale poczytaj może jakieś sprawdzone porady :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  27. Ślicznie wyglądasz :) bardzo pasuje ci ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  28. jak możesz zakrywać ten kolorowy sweter ponczo??? kapelusz cudwny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba powinien być odkryty, racja :)

      Usuń
  29. Jesteś jedną z niewielu blogerek zajmującą się ubraniami, której caaaalutki zestaw bym chciała na siebie włożyć.
    A lemingiem się nie przejmuj (to taki mój synonim na głupich ludzi) są o wiele ciekawsze i ważniejsze rzeczy do przejmowania się, niż pojedyńczy leming :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) pewnie, już dawno mi przeszło :D

      Usuń
  30. No cóż z tych kosmetyków pewnie Manhattan testuje i Miss Sporty, ale staram się kupować nie testowane, co jest wbrew pozorom łatwe. Jak się okazało, że Isana i caaały rossmann nie testuje (pokochałam Rival de Loop) i jakoś w nawyk mi weszło wybieranie polskich firm, więc kupuję wszystko tak jakoś naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna stylizacja, podziwiam twój styl- bardzo mi się podoba :). Wszystko idealnie ze sobą współgra :). Zakochałam się w tym outficie <3

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.