czwartek, 8 listopada 2012

I have no idea what I'm doing


Ten zestaw skleiłam na szybko- może nie jest z wielkim polotem, ale chciałam Wam pokazać te dwie rzeczy- plecak i koszulę. 
Jesienne przesilenie dopadło mnie z ogromną mocą- jestem ospała i NIC mi się nie chce. Nie jest to żaden dół, ale brak sił na cokolwiek. Nie mam też niestety weny. No trudno.










koszula- Zalando
kapelusz- Marks&Spencer sh
spodnie- H&M
buty- allegro
plecaczek- allegro 


 Mam nadzieję, że następny post będzie bardziej energetyczny.





32 komentarze

  1. ale masz boski kapelusz i koszulę! Zestaw jest świetny, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo rzadko kiedy mam tak, aby wszystko mi się podobało w czyjejś stylizacji i wow dziewczyno po prostu pięknie. Poluję na taki kapelusz i oczywiście lity, moja miłość <3 do tego dodający pazura plecak. brak słów.
    zapraszam do mnie:
    http://this-is-lucy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lauro,
    wyglądasz wspaniale. Wszystko z osobna i razem mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny plecak i koszula!

    OdpowiedzUsuń
  5. koszula świetna i plecak, a spodnie bym chyba zmieniła :) ale i tak ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. plecak jest przeboski! idę szukac na allegro :P poza tym stylizacja ładna, wszystko do siebie pasuje :)
    a na jesienne przesilenie dobra jest czekolada :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Love shirt and rucksack!
    Fabiola

    wildflowergirl

    OdpowiedzUsuń
  8. jacie jak pięknie <3
    mam podobną koszulę ,uwielbiam ja .!
    a połączenie tego z takim kolorem spodni świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boska koszula.! :)
    A butki to bym Ci ukradła :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz pięknie, plecak najchętniej bym Ci skradła, a koszula cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ajjj bardzo mi się podoba ten strój i Ty w tym stroju, wszystko pięknie, koszula cudowna, też taką chce i to bardzo bardzo :) miłego wieczoru kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Jestem od dzisiaj nową blogerką. Znajdziesz na Moim blogu recenzję produktów kosmetycznych, makijaże itd. Wpadnij, przeczytaj Mojego "pierwszego" posta. Z góry dzieki. Jestem jeszcze świeża, więc będe wdzięczna jeżeli wyrazisz swoją opinie na jego temat, w końcu Ty już dłużej w tym siedzisz :) Pozdrawiam!
    Mój blog: http://kowalskyyy.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. koszula jest genialna!!!!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie koszula to serce podbiła!! hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piekna koszule masz!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. koszula cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aleeeż masz genialny plecak - zazzaadroszczę! :) W Zalando zamówiłam bardzo podobną koszulę. :P

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja! plecak pasuje idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. genialna koszula! fantastycznie wygladasz;)

    dodaje do obserwowanych:):)

    pozdrawiam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba twoja koszula, i buty w świetnym kolorze !! :)

    Długowłosa Blondynka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja, a koszula przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna stylizacja;) bardzo ciekawy plecaczek i piękna koszula:) ja też czuję się przygnębiona jesienią, rano wychodząc z domu jest jeszcze ciemno, a kiedy wracam już robi się ciemno

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny masz plecaczek :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna koszula bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. spodnie i kapelusz zdecydowanie najbardziej mi się podobają ze wszystkiego :) a plecak fantastycznie zgrał się z całością.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. strój może na szybkiego, ale takie są najlepsze bo jestem zakochana w tym stroju. Zwłaszcza kapeluszu - jest świetny, do tego te burgundowe spodnie i koszula wyglądająca jak ta z Zary, które btw uwielbiam :) jak dla mnie bomba :)aaaa i zapomniałam dodać, że fajny plecak, taki oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialna stylizacja :) Świetnie wyglądasz
    Z przyjemnością dodaję do obserwowanych i czekam na więcej tak genialnych zdjęć :*

    OdpowiedzUsuń
  28. jaki cudowny kapelusz!
    nie moge uwierzyć, że to sh!
    Ściskam,
    miłej niedzieli - Lona

    OdpowiedzUsuń
  29. jak na "sklejony na szybko" to zestaw wygląda fenomenalnie. nie w zasadzie to on po prostujest świetny ! ;)
    dawno tu nie byłam a już widze jakieś zmiany z włosami. ;d

    OdpowiedzUsuń
  30. buty są super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.