niedziela, 25 listopada 2012

aaa Kotki... dwa


Nie będę stale tu wyznawać mojego uwielbienia do sklepów z używaną (?) odzieżą, bo powiecie, że jestem monotematyczna. Ale skoro w takich sklepach są nowe rzeczy z metkami, i to tak niepowtarzalne jak mój dzisiejszy sweter, bluza z posta poniżej, oraz militarna torba i bluzka z BARKOWYM nadrukiem (które pokażę Wam wkrótce) to jak o nich nie pisać? Fajnie, że mogę kupić takie rzeczy za grosze. Oczywiście- chciałabym móc kupować sobie drogie rzeczy z ekskluzywnych sklepów, buty od projektantów oraz co miesiąc wyskoczyć na zakupy do Mediolanu jak niektóre moje rówieśniczki z zachodnich krajów. Niestety żyję w Polsce.. cud, że w ogóle żyję ;) 
Te rozważania nie przeszkadzają mi jednak cieszyć się życiem. Jestem optymistką, bardzo fajnie, że jako blogerka mam możliwość otrzymać czasem jakiś ładny prezent- tak jak buty z dzisiejszej stylizacji, które dostałam z yeswalker.com , oraz kilka innych rzeczy, które pokażę niedługo. 








 sweterek- Monki sh
parka- New Look sh
kolczyki- Rossmann prezent <3
naszyjnik- Promoud
buty- yeswalker.com  





51 komentarzy

  1. Anonimowy17:27

    Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu kocham twój sweter! Do sh też mam ogromną słabość :)Musimy się kiedyś razem wybrać na łowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te buty i genialny sweter!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek jest cudowny ale osobiście założyła bym botki które optycznie wydłużyły by nogi, całość niebanalna i ciekawa :*

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem chciałam mieć wygodnie, dlatego sweter jest jak sukienka, a do tego dłuższe i gumowe butki, żeby nie pokazywać za dużo nóg ;D po za tym ten look kojarzy mi się ze sklepem Ikea- dziewczyny i kobiety, które tam przychodzą często są podobnie ubrane, to była moja inspiracja :)

      Usuń
  5. śliczne buty! :)

    zapraszam na wyprzedaż szafy na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również kocham SH i mam moje najfajniejsze ciuchy pochodzą z owych sklepów. Fantastyczna parka- ja akurat szukam sobie jakiejś fajnej, więc jak wpadnie ci jakaś ciekawa aukcja czy coś to mi napisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę że znajdujesz tam takie rzeczy, ja niestety nie mam do tego szczęścia, albo po prostu za mało szukam, no cóż może kiedyś znajdę w sh coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podobają mi się takie sweterki, strasznie niszczą sylwetkę. Ale torba jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niszczą sylwetkę? nie, myślę, że są proste, ciepłe i "chowają" niedoskonałości figury.
      Ale dzięki :)

      Usuń
  9. a mnie rzuciła się w oczy ta kolia- jest cudowna !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek jaki piękny i kolczyki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawy sweterek;) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super tunika, uwielbiam kocie motywy. A kolczyki wyglądają uroczo.




    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz fajny ten sweter! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sweter <3

    ona uwiebia Kitty tak jak i ja :) dla mnie to jest najlepsze, ale każdy lubi co innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cwaniara.. Dostała piękne buty! I jak tu nie zazdrościć takiej? ; >
    A sweterek jest bardzo fajny. ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. super sweterek ! ale schowaj te nogii :P bo takie zimno na polu brrr... aż mi się coś robi jak na Ciebie patrzę :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś Ty! w ogóle nie było mi zimno! wyjątkowo :D

      Usuń
  17. tak najlepsze sklepy to second handy :))
    i piekny sweterek !

    OdpowiedzUsuń
  18. sweterek cudny jeszcze z sh, zazdroszczę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. aaaaaaaawwww uwielbiam swetry ze zwierzątkami<333 pięknie wyglądasz<3

    pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ten sweterek jest przepiekny - kocham koty ;))
    masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Zostałaś przez nas oTAGowana http://youngcoookinglove.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog-award.html
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. łaaaał, buty to masz rewelacyjne :D oderwać oczy od nich nie potrafię! a sweter masz przepiękny :) ślicznie się prezentujesz w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja uwielbiam jak pokazujesz swoje zdobycze z sh!
    Buciki są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy21:33

    Hi are using Woгԁprеss foг your site platform?
    I'm new to the blog world but I'm trying tο get started and set up mу own.
    Dο you nеed anу coding κnоωlеdge to make your own
    blog? Anу help would be gгeatly apprесiated!
    My blog post ; publicauctionss.com

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowny sweterek ;) świetnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne masz buciki! I te kotki dwa takie urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  28. te koty są świetne, chętnie by, przygarnęła taką bluzę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj pięknie!
    Buty najlepsze ;)

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bony na buty ;)
    Warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. buty są bardzo ładne a sweter serio niepowtarzalny. pisz pisz do woli, ja nie narzekam na monotematyczność ! ale i tak najbardziej spodobało mi się z twojej wypowiedzi: "A to jest przecież blog "modowy"- nie. Nie jest "modowy" nie jest "lajfstajlowy". Jest mój."
    ostatnio oglądałam jakiś film na 7 i tam ktoś powiedział "blogi nie są do czytania tylko do pisania" i miał rację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Dokładnie, dobrze powiedziane! choć wielu osobistych rzeczy nie chcę i nie powinnam tu pisać, wiadomo jak to jest.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. tak, moc internetu ! może stworzyć człowieka, może i zniszczyć ;)

      Usuń
  31. wow, uwielbiam twoj look;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem zachwycona tym sweterkiem, doskonała zdobycz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. buciki cudo!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. what a cute outfit with the graphics on the dress, your boots are adorable!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. no właśnie- lumpeksy- coś pięknego;) wszystko mi się podoba, a szczególnie sweter- uwielbiam koty;)

    OdpowiedzUsuń
  37. love the sweater that you wearing!! great photo's!

    Would you like to follow each other? http://fleur-stevens.blogspot.nl/
    So let me know if you want and have a nice day.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy11:33

    właśnie dla takich sweterków uwielbiam second - handy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy21:46

    Te buty są bez zamka?
    jak się ściągają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. normalnie, pociągam za podeszwę i schodzą :) nie mają zamka

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.