niedziela, 9 września 2012

Wszystko co lubię


Natchniona wczorajszym pobytem w focusie przy okazji załatwiania uczelnianych spraw, powróciłam do domu, a stylizacje same zaczęły układać mi się w głowie! Miałam taką wenę, że od  razu wymyśliłam 6 zestawów :)
Kupiliśmy dziś również całkiem na spontana lekką i przenośnią szafę z Jysk'a, bo co jak co, ale mam tyle ciuchów, że niczego nie mogę sobie ułożyć, w mojej szafie panuje ścisk, a to nie służy ubraniom, ani mnie- bo niczego nie mogę znaleźć. 
Pokazuję Wam pierwszy z moich zestawów- panterka, burgund, miód, czyli wszystko co lubię :)












beret- nn
bluzka- KappAhl
spodnie- H&M
rękawiczki- H&M
torba- Cayman
buty- nn

Bardzo lubię również berety ;) 
Ps. Wybaczcie moje miny, jakaś zmęczona byłam. 






59 komentarzy

  1. Też mam taki berecik !! Do kręconych włosów pięknie wygląda :)
    No już widzę jak kombinujesz w szafie jesienne stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. idealne kolory dla Ciebie, wygladasz ślicznie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się ta bluzka jak i te burgundowe spodnie, jednak jakoś nie pasują mi te rękawiczki. Psują mi całokształt i chyba bez nich byłoby lepiej, choć beret bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to taka fantazja jesienna, bo wiadomo, że nie chodzi się w rękawiczkach jak jest tak ciepło ;)

      Usuń
    2. no wiesz:D różnie bywa bo są i tacy co chodza bo im wiecznie zimno :D

      Usuń
  4. Bardzo oryginalny look:)

    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zestawienie kolorów wygląda naprawdę super :) takie coś to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny kolor spodni! Całość bardzo fajna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po raz kolejny zachwycasz swoim wyglądem!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz w takich kolorach, b. fajne rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cały zestaw świetnie się prezentuje;) ale zakochałam się w torebce, jest genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się każdy centymetr Ciebie w tym wydaniu!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne rękawiczki, każdy detal jest okazały!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam ten kolor!!! burgund zdecudowanie na tak!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne połączenie kolorów, niby jesienne, ale takie letnie?
    Także uwielbiam berety, ale mój moherek pojechał do Kazachstanu... (nie pytaj ~~)
    Ale w C&A już widziałam parę fajnych, więc jak zrobi się chłodno to lecę kupić.
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolory sa super, podoba mi się, baner dotyczacy braku weryfikacji jest Twój czy ogólno dostępny

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne połączenie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawie wyglądasz, super połączenie. Rękawiczki mi się bardzo podobają :D!

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietne kolorki, a leopardzie rekawiczki mnie w sobie rozkochaly!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  18. paryski szyk ;*
    piękne kolory, wszystkie ślicznie się komponują:)

    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  19. mam rurki w takim samym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  20. swietne masz buty :) ogolnie caly stroj ok :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze, te rękawiczki mnie zauroczyły! Mam nadzieję, ze to nie te spodnie za 39,90, bo ja kupiłam w zeszłej kolekcji tez za taką cenę swoje czerwone rurki i tak się rozciągnęły, że z 38 się zrobił rozmiar 42 ;/ A i czemu ja w Kappahl nie trafiam na takie koszule!? :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja !
    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny mix, podobają mi się dodatki, beret i rękawiczki świetnie wykańczają całość, do tego kolory, super

    zapraszam na wyprzedaż koszulek do mnie
    http://jestemtylkosnem.blogspot.com/2012/09/for-sale.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  24. Powiem tylko tyle: jak dla mnie mega odważnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Laura, Kochana! Wyglądasz mega nieziemsko i stylowo! Połączenie kolorów cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie, nie, nie :D Strój jest piękny, ale ja na co dzień ubieram się raczej w stonowane kolory, nie wyróżniam się z tłumu. Więc dla mnie te kolory i takie połączenie to odwaga :D

    OdpowiedzUsuń
  27. W tym sezonie u mnie też bedzie królował beret :D Do tego mam wojskowy płaszcz, będę wyglądać jak prosto z frontu :D
    Świetne spodnie, kolor jest cudny :d

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiesz co ja miałam je na sobie może ze 3 razy i tak mi isę stało, ale moja koleżanka, która kupiła inny kolor, konkretnie czarny nosi je ciągle i nic jej się nie stało z nimi, czego życzę i Tobie! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne buty ;)) Ładna torebka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne spodnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. aaa, oddawaj rękawiczki! :))

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. prześwietne spodnie! :) coś mi się wydaje że będą moje! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ostatnio coś mi się zawiesza i muszę klikać parę razy :)

    cieszę się, że napisałaś, bo straciłabym link do Twojego bloga, a naprawdę bardzo mi się on podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  34. rękawiczki genialne *.*
    + obserwuję i zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja też miała ochotę poskakać, ale to już w moim wieku "siara" haha :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Dodałam się do obserwatorów :)
    Genialne buty

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz uroczo! Świetnie połączyłaś kolory :) Obserwuję!

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ta koszula jest nieziemska!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Mmm ... Ładniee ;33
    Bardzo interesujący BLOG ♥
    Zapraszam do mnie : www.everyday-smart.blogspot.com
    Liczę na miły komentarz oraz nowego obserwatora - Ciebie ♥ ;3
    Będzie mi miło <3 Staram się dojść do 200 obserwatorów. Dziękuję z góry ;3

    OdpowiedzUsuń
  40. rękawiczki to masz genialne :D z resztą spodobały mi się też bardzo spodnie ze względu na kolor i torebeczka :) fajne połączenie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny blog :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  42. Nieźle to wyszło, rzadko spotykam się z takim połączeniem i przyznaje - jest na pawdę fajne :) A co do ścisku w szafie, mam ten sam problem, choć często twierdzę, że nie mam w co się ubrać :)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. genialny zestaw!!!<3 rękawiczki, buty i spodnie są świetne<3 ile dałaś za rękawiczki?

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Oczywiście, że obserwuję - bardzo chętnie :):*

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeej !
    Super ten zestaw jest ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Oczywiscie , ze mozemy sie obserwwowac . ; )
    I dziekuje , ze Ci sie podoba taki kolr < 3

    + dodaje .

    OdpowiedzUsuń
  47. I love the yellow and maroon together!

    xo Jennifer

    http://seekingstyleblog.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.