piątek, 31 sierpnia 2012

ending August ...


Napisałam August zamiast Summer, bo Summer wcale się nie kończy :)
Studenci mają jeszcze miesiąc czasu na podładowanie akumulatorków- ale nie okłamujmy się nadto, skoro każdy ma jakieś poprawki jak to na studiach bywa.

CO JA PISZE O STUDIACH I WAKACJACH ! 
PACZCIE CO MAM NA NOGACH :)))

Mówcie co chcecie- kopytka, raciczki, końskie buty... mi się spodobały od początku i cały czas o nich marzyłam - na pewno wyglądają ciekawiej od klasycznych botków na obcasie na jesień (na które napatrzyłam się już tyle lat, że mam dosyć) 
Te są w dodatku mega wygodne jak na lity przystało :)













 bluzka- sh Miss Selfridge
spódniczka- H&M sh
naszyjnik- Camaieu
pasek- sh
bransoletki- Stradivarius
torba- Oriflame
Lity- TU






63 komentarze

  1. Lity uwielbiam, to jedne z najwygodniejszych wysokich butów jakie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialna stylizacja ! wszystkie uwielbiam.. ale nie podobają mi sie lity.. mam coś takiego, że jak wszyscy to mają to poprostu trace tym zainteresowanie.. tak, było też z flagami ;] i przepraszam, że mi sie te buty nie podobają ..bo naprawde stylizacja jest genialna ! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha każdy ma tam swój gust nie, chociaż rozumiem, że nie chcesz mnie gasić :D :) flagi mi też nie przypadły do gustu, ale na moje w litach może chodzić cały świat i tak je kocham :)

      Usuń
  4. Piękne kolory ;*
    Koszulka i buty trafiają w me gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna bluzka i spódniczka ; >

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś piękna piękna piękna !! Również marzą mi się lity na jesień. Odcień, który prezentujesz na swoich nogach zupełnie by mnie zadowolił ! Tak nawiasem mówiąc, zazdroszczę Ci tych perełek z second-handów ! Ja już od dawna nie mogę niczego dla siebie znaleźć, być może dlatego, iż brakuje mi cierpliwości... ;p BUZIAKI :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taką samą spódniczkę, lubię ją :). Dałaś mi inspiracji z czym mogłabym ją połaczyć, bo często mam pustkę ;p.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taką samą spódniczkę, lubię ją :). Dałaś mi inspiracji z czym mogłabym ją połaczyć, bo często mam pustkę ;p.

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże jak ja chcę mieć te buty:D:D:D Są cudne:D:D:D
    ej strasznie śnieży na dużych zdjęciach :<:<:<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ciemno było już dosyć :P

      Usuń
  10. a Pani odpoczywa i zbiera inspiracje, o. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuje ; * sukienka jest bardziej przeznaczona na wesele, niż żeby w niej chodzic ot tak.. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mi też się podobają i to bardzo

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie;) a ja się zakochałam w spódnicy, ma genialny wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  14. butki spoko,włoski spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te buciki :) obserwuję i zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne buty i wspaniała spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódniczka i naszyjnik :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. masz cudowne lity <3 ! i spódniczka też jest Mega <3 rewelacyjny look !

    OdpowiedzUsuń
  19. lity są fajne, ale jakoś mnie nie zachęcają do zakupu, ale za to podoba mi się twoja spódnica :) ma fajny kolor i wzór na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. http://www.facebook.com/Bizuterianka

    OdpowiedzUsuń
  21. nice look! i like it!!!

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty , kocham . < 3

    Zapraszam na mój blog:
    http://www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com/
    Jeśli ty zaobserwujesz mój, ja się zrewanżuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz cudowne włosy! *-* Buty mi się strasznie podobają, marze o nich, najbardziej chyba o czarnych!
    A ja mam jeszcze miesiąc wakacji bo dopiero będę zaczynać :p Zobaczymy jak to będzie za rok..
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj pocieszaj mnie tym miesiącem, pocieszaj.. Boże, ja mam maturę w tym roku.. :DD
    Śliczna niebieska bluzeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  26. love the shoes! followed you in gfc, hope you can follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  27. Lity są przecudowne *.*
    Pozdrawiam ,
    http://smilingisnotalways.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nice outfit!
    Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  29. ale cuuuudowne buty! :)
    oczywiscie ze obserwujemy! :)
    zapraszam do siebie częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lauro, wyglądasz idealnie, bardzo mi się podoba ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  31. Yes, I'm following, hope you follow me back :)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajnie wyglądasz !:)
    i lity też są boskie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Nice outfit!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. jestem zauroczona całością! Połączenie spódniczki z bluzką - bomba! I paska i torebką, cudo! ;d

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie wyglądasz ! Widac, że jesteś zadowolona z litów i wreszcie je masz!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. stylizacja bardzooo w moim stylu :) butki ładne, chociaż jeszcze do końca nie jestem do nich przekonana :P pewnie bym się w nich zabiłaaaa:D

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne buty, spódnica i wisior! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. love everything!

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  39. sliczne buty, tez takie chcę <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Miałam tak samo z litami i również ostatnio sobie je zakupiłam:). Moje są czarne ze sztucznej skóry, ale rozważałam też takie jak masz Ty, bo są piękne <3!

    OdpowiedzUsuń
  41. Your shoes are gorgeous :D
    Nice outfit :D

    Kisses,
    Maria

    http://fashion-make-a-wish.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  42. Marzę o tych końskich butach :)) na jesień są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  43. dawno mnie tu nie było i widzę, że kwitniesz :) !
    uwielbiam buty!
    zapraszam do mnie.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  44. Genialne ; *
    Ślicznie w nich wyglądasz, haaah sama widziałam na żywo ; D

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny outfit. :)
    Buty są cudowne.


    xoxo, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  46. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" is made of thousend of blogs from 151 countries. If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    Hello! Po wizycie na swoim blogu, zapraszam do nas dolaczyc w "Blogspot Miedzynarodowego Spisu"
    Do tego jest bardzo proste, wystarczy postepowac zgodnie z naszym blogu, wpisz swój kraj, adres URL bloga, a bedziesz automatycznie zintegrowac sie z listy Country.
    Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, który oferuje mozliwosc wypowiedzenia sie na swiat, aby podzielic sie z nami rózne pasje, moda, obrazy, grafiki, zdjecia, wiersze wiec beda w stanie znalezc w innych krajach ludzie o podobnych pasje.
    Mysle, ze ta wspólnota moze równiez Cie zainteresowac.
    Milego dni z nadzieja, ze mozna sledzic nasz blog "Directory".
    Po zatwierdzeniu do nas dolaczyc, otrzymasz odznake
    Pozdrawiam
    Chris
    Aby dowiedziec sie, kliknij na ponizszy link:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. genialny masz tatuaż *-*

    +Zapraszam na http://dziwnainaczej.blogspot.com/. Blog głównie o moim życiu, ale nie zabraknie na nim krótkich opowiadań i fotografii mojego autorstwa. Dlaczego warto na niego wejść? Jest dziwny, dziwny inaczej, może zaskoczyć. Duża dawka muzyki i zaskakujące opinie. Mile widziane komentarze i dołączanie do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  48. Spodnie kosztują 119zł są z nowej kolekcji, ale Ty pięknie wyglądasz, w niebieski mCi do twarzy, lity masz niesamowite - ale bym Ci normalnie skradła do swojej szafy ;p tatuaż na nodze masz świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczny zestaw. Spódniczka jest piękna, a w połączeniu z tą bluzką wygląda fenomenalnie

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Kocham Twoją bluzkę, no kocham! Nie zdziw się, jak rano jej w szafie nie znajdziesz, hehe :D

    Zapraszam do siebie, napisałam przydatną notkę o tym, czy blogger rzeczywiście jest darmowy. Jeśli masz ochotę, to możesz wziąć udział w rozdaniu, do wygrania jest kosmetyczka z niespodziankową zawartością. ;))

    OdpowiedzUsuń
  51. Ładny strój :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja na szczescie poprawek nie mam, więc dzisiaj wyjeżdzam nad morze:) A w takim odcieniu niebieskiego bardzo Ci łądnie, zresztą ja w ogóle lubię taki odcień niebieskiego:)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam "wszyscy" żeby się jakoś pocieszyć :D

      Usuń
    2. Podobnie do Ewy jestem szczęściarzem i mam wrzesień wolny, ale na wstępie trzymam kciuki za pomyślne rozstrzygnięcie kampanii wrześniowej :) Ładne, letnie kolory, zwiewne materiały, komponujące się dodatki - to chyba klucz do interesującej stylizacji spod znaku końca wakacji :) Buty także mnie się podobają, ich kopytkowy wygląd mnie nie razi, gdyż wiem (nie z własnego doświadczenia :P) że zastosowanie takiej platformy w butach na wysokim obcasie wydatnie wpływa na komfort noszenia, a on też jest ważny :) Gratuluję także świetnej figury, którą wyeksponowałaś w poprzednim poście gorsetem :D

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  53. Buty, butami, ale jaki Ty masz tatuaż! Płonąca żyrafa, ah!

    OdpowiedzUsuń
  54. Mnie już wakacje nie dotyczą :( a szkoda :(
    Buty są już tak popularne, że przyzwyczaiłam się do ich widoku i o dziwno! nawet mi się podobają ;)

    Wyglądasz świetnie!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  55. ja bym się nie odważyła na te buty;)

    OdpowiedzUsuń
  56. świetne zestawienie:)

    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.