piątek, 13 lipca 2012

koniec...



... remontu! Nareszcie skończyliśmy remont, jutro będę miała czas żeby pokazać Wam co udało mi się upolować w sh- czyściutkie już czeka aby Wam się pokazać :D

Jestem z siebie dumna, bo nakładałam gips na ściany, malowałam sufit, parapet, myłam okna no i - urządzałam.
Z nudnego, białego pokoju zrobiło się całkiem przytulne lecz nadal białe Skandynawskie wnętrze, którym byłam od kilku lat zafascynowana ( a nie dlatego że jest taka moda).

A teraz popijam pysze winko (oczywiście Włoskie) i upajam się odnowionym i CZYSTYM wnętrzem :) 

Do zobaczenia niedługo :) 






ps. Bardzo ciepło witam moich nowych obserwatorów, mam nadzieję, że nie będziecie tu wchodzić z przymusu, tylko zawsze z ciekawości :) 

Pozdrawiam :) 






10 komentarzy

  1. GRATULACJE KOCHANA! :) Czekam na zdjęcia pokoju i Ciebie w jakiś pięknym, roboczym stroju! :D

    aaa winem to może byś się podzieliła, nie bądź taka, bo przestanę tutaj wpadać ! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam w roboczym, musisz uwierzyć na słowo, bo aparat był schowany, żeby się nie zakurzył :( trzeba dbać o rzeczy :)

      Usuń
  2. Budujesz, remontujesz urządzasz ? :D Wlasnie, podziel sie winkiem !

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję ukończenia remontu:) mam nadzieję, że pokażesz jakieś zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na zdjęcie po remoncie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie moge sie doczekac az zamiescisz zdjecia pokoju :)
    napewno wyglada bombowo :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    X

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jeszcze troche na koniec remontu poczekam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ho ho jaka dzielna dziewczynka;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a u mnie początek remontu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.