środa, 18 stycznia 2012

Futro z duszą



Dziś bardzo fajny dzień- dawno takiego nie miałam! 
W końcu spadł śnieg i można nacieszyć oczy- bo czyż nie lepiej patrzeć na śnieg niż na wiecznie ponury krajobraz z deszczem?? 
Mam nadzieję, że niedługo zorganizujemy kulig- nie mogę się doczekać!! 

Mój strój? Ubrałam się na szybko, chustkę na włosy w jaskółki połączyłam z futrem- może trochę dziwnie, ale raczej się nie gryzie :) Nie mogłam się oprzeć jaskółkom, zobaczyłam je w Orsay i ładnie się uśmiechnęłam do mojego Mariusza :D Do tego kolczyki w przecenie za 10zł!! 
Czy kiedykolwiek pokazywałam się Wam w dżinsach??  Nigdy? Bo mam tylko jedną parę! Nie lubię nosić dżinsów, strasznie mi niewygodnie.














Całej stylizacji uroku dodaje futerko- bardzo stare, nie wiem skąd- ale jest bardzo ciepłe i sądząc po wytrzymałości- sztuczne. Bardzo je lubię :)


Chustka- Orsay <3
Kolczyki- Orsay <3
Futro- nn
Sweter- Zara sh 15zł
Dżinsy- Zara 129zł
Buty- H&M 129zł 



Zdjęcia z miłego wieczorku w mojej ulubionej Cafe









43 komentarze

  1. Jesteś niesamowita ! Wprost przepadam za Tobą, taką jaka jesteś - nie zmieniaj się ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne futerko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. BOskie to futerko, mnie wygląda na gatunkowe naturalne, jesli to podróbka to genialna. Tak czy tak, super!!Fason bardzo ciekawy, pięknie je zestawiłaś ze sweterkiem i jeansami. I ta fryzura, uwielbiam Twoje płomienne włosy!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze że futerko jest sztuczne bo za futro potrafię dosłownie każdego zj*bać :P a to że za staro, a to że prawdziwe. jestem w 100% za naturalnymi. jaki sens ma zabijanie zwierząt dla futer...? moja koleżanka ze szkoły ma po babci prawdziwą lisią kitę z kostkami w środku... zastanawiam się dlaczego jej to nie odstrasza, cóż. obecnie słyszę o skórowaniu zwierzaków dla futra co jest dość makabryczne...;<
    świetnie wyglądasz a w dżinsach Ci bardzo ladnie!;D powinnaś je nosić, pasują do ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie ;)) futro jest świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również nie lubię chodzić w jeansach :D wole leginnsy i rajtki:D pozatym bardzo ładnie wyglądasz:D zazdroszcze apaszki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, śliczny strój. Miło by mi było jakbyś znowu do mnie wpadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tam się nie cieszę że śnieg spadł ;p
    nigdy nie byłam zwolenniczką futer, ale Twoje bardzo mi się podoba :) takie glamour ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm królowa wyprzedaży :))
    No futro super, szkoda, że rękawy 3/4 bo na pewno troszkę zawiewa zimnem...
    A chustka niczym z lipca lub sierpnia, ale faktycznie pasuje do całości. Ciekawy zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana, torebkę masz rewelacyjną! ;d
    pięknie Ci w futrze ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy10:46

    O.O pierwszy raz spotykam osobę, która nie lubi nosić jeansów i ma tylko jedną parę...:P jestem w szoku :D kurczę a tego pajączka po boku cały czas atakował mój kto kiedy ja czytałam post :D:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne to futerko! Bardzo ci w nim ładnie no i nie dziwię się, że nie mogłaś się oprzeć jaskółkom ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. tak samo jak i Ty nie cierpię chodzić w dżinsach -,- nie pamiętam kiedy miałam je na sobie ostatni raz.

    a tak btw... jesteś prześliczna, ale to już kiedyć chyba pisałam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajnie wyglądasz ;)
    chustka w jaskółki świetna ^^
    zazdroszcze ci śniegu :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia, ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia ,a to futro..

    Zapraszam do mnie zakrecona-milka15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam z 15par jeansow, lecz w ostatnim czasie czesciej jednak chodze w legginsach... co do jaskolek to piekny motyw, mam nadzieje, ze zagosci na dluzej ;)


    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie Ci w takiej fryzurze:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bandanka :))
    juz obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nienawidzę futer- zdecydowanie nie jestem ich zwolenniczką, ale to twoje jest jakieś takie inne i nawet mi się podoba. Połączenie go z chustką to moim skromnym zdaniem świetny pomysł! W dodatku ten ?kobaltowy? kolor tak ładnie pasuje Ci do włosów :D !
    + ja też nie przepadam za zwykłymi jensami :p wolę legginsy i spódniczki ;D

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Obstawiam, ze futro jest naturalne, nie wyglada mi na sztuczne, zdecydowanie :) Z reszta jest duza roznica w dotyku, jesli jest gladziutkie jak tylek niemowlaka to na pewno naturalne :)

    P.S. Zapraszam cie na konkurs organizowany na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia.
    Masz bardzo ładny kolor włosów

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie wyglądasz;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Też przeprosiłam się z futerkiem na śnieg - od razu cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne futerko! bardzo ci w nim do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna ta chusta :))
    I bardzo ładnie Ci w dżinsach :D
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  28. przepięknie.A połączenie jest świetne.Ostatnio przepadam za jaskółkami :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Futerko i beżowy sweterek są cudowne. < 3

    OdpowiedzUsuń
  30. hello
    great blog
    now you have one more follower, kisses from spain
    lesanneespop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie wyglądasz, a to futerko jest świetne.
    Jesteś chyba jedną z nielicznych osób, jakie znam, które nie lubią dżinsów;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak zawsze przemiły wyraz twarzy i prześliczna stylizacja. Wyglądasz fantastycznie :)
    Ps. Ten pajączek z boku bloga mnie przeraża, hihi ;)!

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Sama chciałabym takie futerko, prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Tzn. pająków się boję, ale ten nie należy do wybitnie strasznych, chociaż ciary po mnie chodzą. Moja świnka to tuptuś :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Myślałam, że tylko ja nie przepadam za dżinsami, a tu miła niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję :) Co do paska: po prostu umieszczasz film w HTML, i zmieniasz wys i szerokość :) u mnie to jest szer: 730 i wys. 25 :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zazdroszczę Ci tej opaski :) mnie taka nie pasuje ;/
    Bardzo fajny look!
    Zapraszam Cię ponownie do mnie :) mam mały konkurs. Może zainteresuje?

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajnie wyglądasz :) podoba mi się futerko..i chustka na głowie, która całkowicie zmienia charakter całej stylizacji :) pozdrawiam cieplutko! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.