środa, 26 października 2011

Smutna kokardka

Jestem smutna i jest mi przykro bo nie mamy miejsca na imprezę Halloweenową.
Mam przygotowane dwie dynie i sąsiadka właśnie mnie natchnęła robiąc wspaniałą dynię- oryginalną i bardzo niebanalną :) ALE CO Z TEGO JAK MAM TAKI  HUMOR?? :(



Mój outfit wczorajszy jest pierwszy raz w moim pokoju, bo było mi zimno i nie wychodziłam praktycznie z domu. 



Sweter- sh 11zł
Bluzka- sh 3zł
Kolczyki- 9zł
Legginsy- Peacocks 39zł
Koturny- 79zł




Niestety nawet głupi blogger odmawia mi ostatnio posłuszeństwa, więc jeśli dodajecie mnie do obserwowanych, a napiszę Wam że Was nie widzę- proszę spróbujcie jeszcze raz. Zawszę się odwdzięczam, ale to już pewnie wiecie :)

38 komentarzy

  1. Laaauruś nie smutaj:):):) Chociaż dziwię się że w tym cienkim sweterku było Ci ciepło;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój blogger też się zwiesza jeśli chodzi o obserwowanych .. W każdym bądź razie dodałam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale teraz już mi się pokazałaś :)przed chwilką Cię nie miałam u siebie ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Lauro a jakiej używasz przeglądarki? Bo jak mi się buntował "ognisty lisek" to przeszłam na google chrome i mam święty spokój-wszystko chodzi jak należy.

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio pokochałam bluzki w paski :) szczególnie połączenie bieli z czernią :) takie same koturny widziałam wczoraj w sklepie i już już miałam wejść je kupic, ale akurat podjechał mój tramwaj... :P
    zawsze chciałam mieć takie proste, drewniane meble w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  6. my w sumie też za bardzo nie mamy gdzie robić imprezy, ale same przyjęcie zrobimy dopiero po wszystkich świętych. :)
    śliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm patrząc na sweterek jest śliczny ale nie za bardzo na tobie wisi ?jak siedzisz tak widać i nie ciekawie to wygląda .. może lepiej tego nie pisać ..żeby Ci jeszcze humoru nie popsuć .. a może lepiej dodać :) przecież wiadomo nie piszę Ci aby Cie udupić wkurzyc pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham ten ogień na Twej głowie.:D
    Rozświetla całość Twego wyglądu, mam tego typu sweterek, jest super, a buciki dziś może przyjdą mi bardzo podobne jak nie te same.:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. blogger coś ostatnio fiksuje ! mi znikł post, ale nic w przyrodzie nie ginie, więc pewnie gdzieś się snuje po sieci bezwiednie ;))

    2. a nie ma u Was w mieście "mieszkań na wynajem krótkoterminowy"? U nas we Wrocławiu często stosowany zabieg w sylwestra czy andrzejki, jak trzeba było pomieścić 30 osób, wynajmowało się mieszkanie na dzień czy dwa...

    głowa do góry - zawsze da się coś wymyślić ;)

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  10. sweterek naprawdę słodki z taką kokardą :) gdzieś ty dorwała za takie małe pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podoba sweterek. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dodaję w końcu do obserwowanych :) Lauraa, piękny sweter! Kurde, czy tylko w moim mieście są takie beznadziejne SH? :/ Ja też nic nie robię na halloween, a szkoda, kiedyś zbierało się cukierki ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Może jeszcze Wam się uda z tym mieszkaniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mi oprócz blogera nie działa coś net i np. obserwowani nie wyskakuja haha:D ale bardzo fajny outfit. Bardzo podoba mi się sweter jak i koturny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz. :) masz piękne włosy! :o

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie smuć się. Następnym razem mam nadzieję że impreza sie uda:) Sweterek jest fantastyczny!!
    Zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. przeuroczy sweter :))

    OdpowiedzUsuń
  18. dynia wygląda niezwykle zachęcająco
    świetny ten Twój wilgachny sweter

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak siedzisz ten sweterek wydaje się taki... workowaty. Nie do końca mi się podoba. Reszta-super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna ta dynia ;D Przesłodki sweterek! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. oversizeowe swetry są genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Love your bow sweater and your pumpkin!! xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Sweterek jest przeuroczy, obawiam się zawsze takich wzorów bo boje się, ze bd wygladac conajmniej infantylnie, ale ty wygladasz b.dobrze.
    pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  24. that sweater is so dainty.

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładny sweterek ;) dodaje do obserwowanych ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję, to bardzo miłe z Twojej strony. Ba!- to chyba najprzyjemniejszy komplement jaki do tej pory sie pojawił;-)
    Czy mogłabym dodac do obserwowanych? chcialabym być na bieząco z Twoimi wpisami.

    OdpowiedzUsuń
  27. sweterek i osobowość ;) podoba mi się treść posta

    OdpowiedzUsuń
  28. mi tez sie twoje nie pokazuja :/
    to lipa z ta imprezka :( zaden ze znajomych nei ma mieszkania??

    OdpowiedzUsuń
  29. Dodałam sobie, obserwuje publicznie, ale w profilu mi się nie wyświetlają blogi, które należą do moich obserwowanych. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  30. ładny sweter :D tylko taki trochę długiii..

    OdpowiedzUsuń
  31. no raczej nigdy;D;D;D ale szalenie miło mi jest czytać taki komentarz ;D;D;D

    OdpowiedzUsuń
  32. dziekuję Ci bardzo :) ale chyba do gwiazdy mi daleko ;p gorace pozdrwienia

    OdpowiedzUsuń
  33. Sweterek jest PRZECUDNY! Uwielbiam takie połączenia z legginsami i koturnami <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny outfit.! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ładny outfit. :)
    zobaczysz będzie dobrze. jeszcze spędzisz świetny Halloween. :* zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  36. you look so cute! love the dress ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Sweter jest świetny! :D I buty fajne :)

    Co do komentarza na moim blogu: Po pierwsze: ja już obserwuję :D A po drugie, miałaś rację, neurologia to nerwy, ale też mózg i rdzeń kręgowy. :) Kulturoznawstwo brzmi bardzo ciekawie! Coraz więcej stykamy się w życiu z przedstawicielami różnych kultur i dobrze coś na ich temat wiedzieć! :) Ja np mam wielu znajomych z Norwegii - ciekawi ludzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. jestem pod wrażeniem blogu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.