poniedziałek, 11 lipca 2011

KONKURS-ROZDANIE

Witajcie :) Długo czekałam na ten moment, aż wreszcie zrobię pierwsze rozdanie na moim blogu. Bardzo się cieszę, że blog liczy już prawie 80 obserwatorów i pomyślałam, że to dobra okazja. Myślę, że nagroda jest fajna - sama używałam tego tuszu i dobrze się sprawował, na wszelki wypadek powołam się jeszcze na opinie znalezione w internecie. Zalotka nigdy mi nie była potrzebna, bo mam kręcone włosy i rzęsy również same  podwijają się do góry. Także jak jakaś szczęściara wygra ją, to proszę o opinię :)
Tusz sprawia, że rzęsy są gładsze i dłuższe. Wyprofilowana szczoteczka unosi rzęsy oraz idealnie je rozdziela. Aby osiągnąć efekt wypielęgnowanych rzęs, wystarczą dwa kroki:

KROK 1: Należy rozprowadzić czarny tusz od nasady rzęs, aż po końcówki, następnie poczekać aż wyschną.
KROK 2: Należy rozprowadzić lśniąca warstwę na rzęsach, aby wzmocnić kolor. Krok 2 można kilkakrotnie powtórzyć w zależności od pożądanego efektu.



Podgrzewana zalotka do rzęs. Genialny pomysł. O wiele skuteczniejsza od zwykłej zalotki. Efekt jest wyraźnie widoczny i utrzymuje się długo. Praktyczna dla osób, które ciągle się spieszą i nie mają czasu na długą pracę nad makijażem przed każdym wyjściem. Zalotka szybko się nagrzewa i stanowi błyskawiczny sposób na skuteczne podkręcenie rzęs. Należy stosować na czyste, niepokryte tuszem rzęsy.

Zasady
1. Trzeba być publicznym obserwatorem tego bloga
2. Tylko pod tą notką należy napisać imię, nick pod jakim mnie obserwujesz oraz adres e-mail
3. Nie wysyłam nagrody za granicę :(
4. Proszę, aby każdy, kto bierze udział w zabawie umieścił informację na swoim blogu w najnowszej notce oraz dodał to zdjęcie
5. Konkurs trwa do 31 Lipca 2011
6.Zwycięzcę wylosuje generator liczb






Myszek i ja życzymy powodzenia :))



41 komentarzy

  1. Kasia , unusual flower , http://unusualflower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Weronika, crazy-fashion , weronika_0208@tlen.pl ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje jako AW

    e-mail wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia
    e-mail: kasia379@vp.pl
    obserwuję jako Moodhomme
    :) Zaraz dodam do notatki zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aleksandra
    Alex Ann
    alexannp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zaproszenie :)
    Oczywiście biorę udział w rozdaniu.

    Agata
    obsweruję jako marvelloussecret
    marvelloussecret@op.pl

    A informację o Twoim rozdaniu dodam w kolejnym poście :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy10:52

    Asia
    asia.przybycien
    asiaaaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się.:]
    Marta, julietkaxd(jak nie to Blondi/Jujo:)), julietkaxd@wp.pl
    informację dodam w następnej notce.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. okej, wezme udzial, pewnie;)

    to zapraszam do obserwacji:)

    juz jest o konkursie w notce.

    JOanna,joannade, asik.d@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Monika
    muszu369@wp.pl
    Obserwuję jako passionelka :)
    Notka już wkrótce na blogu, a narazie zdjęcie i odsyłacz do Twojego bloga u mnie na blogu na prawo pod obserwującymi jakbyś przypadkiem szukała :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. mówisz i masz :)
    biore udział ;)
    e-mail : kate7@buziaczek.pl
    info o konkurcie wraz ze zdjęciem oraz polecany blog znajdziesz na www.zycie-kate.blogspot.com ale tu już raczej wiesz :D

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aleksandra
    e-mail; OlusSiaxd@onet.pl
    obserwuję jako Alex

    Notkę zrobię dziś wieczorem okey ?

    OdpowiedzUsuń
  13. katrin
    :)
    hikatrinone@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Angelika
    andziaaa158@wp.pl
    obserwuje jako NGMint

    notkę zrobie jutro :)
    zapraszam cię do wziecia udziału w moim KONKURSIE ;)
    www.ngmint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ania
    email: aniaduda3@gmail.com
    obserwuję jako Aniuch

    OdpowiedzUsuń
  16. Martyna
    Tinka
    tinka988@gmail.com
    Notka będzie już zaraz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Julia
    ejulia@o2.pl, obserwuję jako youlek

    OdpowiedzUsuń
  18. Jajku ! Jaki słodziak :3 ja tez mam szczurka, a dokładniej szczurkę, uwielbiam te stworzonka. Świetny tatułaż <3

    jeśli chodzi o rozdanie to :

    Zuza
    zazullaa@onet.pl
    adres mojego bloga znasz, a obserwuje jako Zuzza

    OdpowiedzUsuń
  19. Marta
    nie mam bloga więc notki nie dodam ;(
    obserwuję jako martazet21
    martazet21@o2.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Eh u mnie niestety nie ma za fajnych sh :( ale bd dalej szukac ;)

    Z chęcią wezmę udział w rozdaniu ;)
    Andżela,
    andzela_a@wp.pl,
    andzela-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Weronika ;]
    e-mail pralineeee@interia.pl
    nick pod jakim cię obserwuję to pralinee

    notkę z informacją dodam trochę później bo na razie nie mam weny na pisanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. obserwuję jako: ninette
    mail : ninette93@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam chęć udziału w rozdaniu. Mam na imię Agnieszka, obserwuję Twojego bloga jako aga, a mój mail to agamatosek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. imię, nick pod jakim mnie obserwujesz oraz adres e-mail
    Zgłaszam się. ;)
    Aga, obserwuje jako nieidealnax333, mó e-mail nieidealnax333@wp.pl

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako:
    ASweetPerelka
    e-mail: aneta.masiak@onet.eu
    Notka:
    http://sweetperelka.blogspot.com/2011/07/ulubiency-lata-czerwiec-lipiec.html
    Oczywiście jesteś obserwowana :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Kamila
    obserwuję jako kamila10165
    e-mail : kamila101652@interia.pl
    Notka: http://pamietnik-graficzki.blogspot.com/2011/07/rozdanie_17.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj , obserwuję Cię jako hija
    mail : hija.blog@gmail.com
    notka : http://worldofhija.blogspot.com/2011/07/kolejne-blogowe-rozdania.html

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. :)
    obserwuję jako Sandrita
    imię : Sandra
    mail: dsstyle.blogspot@o2.pl
    notka: http://dsstyle.blogspot.com/p/biore-udzia.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dominika
    d0m1n1k4
    d0m1n1k4@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Imie : Ola
    Obserwuje jako Aleksandra
    mail : luska103@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Angelika
    obserwuje jako NGMint
    andziaaa158@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy01:14

    Obserwuję jako anitaxelx
    email: somenancy@vp.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy11:48

    Sylwia
    obserwuję jako : sylwia_fijolek
    e - mail : sylwia_fijolek@wp.pl
    notka : http://sylwiafijolek.blogspot.com/2011/07/tak-nareszcie-od-rana-nie-mogam-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Ola
    obserwuje :)
    mail: olcia197@o2.pl
    o twoim konkursie napisałam w zakładkach :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako Kinga
    karen15@onet.pl
    szalone-zycie-kingi.blogspot.com

    notka:
    http://szalone-zycie-kingi.blogspot.com/2011/07/czy-kaszuby-syna-z.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako Tous
    paula10151@wp.pl
    informacja: http://fashionpassion-tous.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Coś musialo się wczęsniej nie wysłać.
    już to nadrabiam.

    Magdalena, obserwuję jako MediumSize
    megins@vp.pl
    http://closedintheimagination.blogspot.com
    info w notce ;) http://closedintheimagination.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Jestem publicznym obserwatorem tego bloga
    2. Obserwuję bloga pod nickiem syllunia_87
    Mój mail: sylwus1987@o2.pl
    3. Umieściłam informację o konkursie na swoim blogu w najnowszej notce oraz dodałam to zdjęcie: http://syllunia.blogspot.com/2011/07/rozdanie-u-laury.html

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej, jestem Asia.
    Obserwuję pod nickiem MissJulliard
    email asiaj96@poczta.onet.pl
    umieściłąm informację na moim blogu ;))

    OdpowiedzUsuń
  40. Imię : Joanna
    Nick : Nadzieja
    e-mail : hasik1@buziaczek.pl
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  41. obserwuję jako Asiek
    asieek97@gazeta.pl
    http://iloveuuuuuuu.blogspot.com/2011/07/rozdanie-epitomy-of-womanblogspotcom.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.