niedziela, 19 czerwca 2011

Dmuchawce. latawce i robaczki

Witajcie :)
Mój M. nadal ćwiczy robienie zdjęć, ale już wychodzą mu coraz lepsze :) Tak mi się wydaje przynajmniej. I stale mam wrażenie, że są one trochę zamazane. Muszę poczytać instrukcję, bo aparat mam od marca, a instrukcja do tej pory nie ruszona -.- ah...
Czy zauważyłyście, że wieczorem, kiedy robi się przyjemnie i już nie duszno, koło drzew zaczynają latać "chrabąszcze", przeze mnie zwane "majówkami"? Strasznie się ich boję i jak one latają to siedzę albo w aucie albo w domu. Są ślepe i nie widzą gdzie latają, dlatego mogą się wplątać we włosy :/  Brrrr.
Mam dla Was kilka zdjęć- oczywiście moja panika nie pozwoliłaby mi sfotografować majówek,  ale inne mniej groźne, nielatające robalki znalezione w lesie. I kilka kwiatków :) I mnie....










To był miły spacer :)

Świat wygląda bezpieczniej zza pleców mojego kochanego :)

PS. To nie jest sukienka tylko kombinezon :))

26 komentarzy

  1. świetne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. A dziękuje bardzo ! ; >

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna sukieneczka i bardzo ladne zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy09:31

    ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :) Jaki masz sprzęt?

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohh, zdjęcia świetne :)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy15:40

    Świetny kombinezon ! :)
    Zdięcie wychodzą ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy17:45

    mam nadzieję że będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chrabąszcze są diabelnie wkurzające. gorzej ze świetlikami 0o. lecą do jasnych kolorów i nic ich nie powstrzyma 0o. tego to się boję ;D
    co do zdjęć są super i nie marudź;D Twój luby nabierze wprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, a torebka wprost urzekła mnie! Oj zdjęcia wywołują u mnie sielski nastrój, aż sama poszłabym gdzieś na polanę i rozkoszowała się naturą! :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny Blogg ! ; )) Zapraszam do mnie ; **. Mam nadzieje że dodamy się jako obserwatorzy ? ; ** ; ) pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. genialne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaaa!;D jak to zobaczyłam to mnie wcięło:D ale uśmiałam się, fajnie :D :D :D haha, poniekąd wystraszyłam, ale coś czułam ze w końcu w którymś zdjęciu znikąd ujrzę twarz!:P haha :D
    one są wredne i czepiają się żółci, pfff bleee :D
    ale Twój szczurek może sobie do mnie latać <3 hihi:D

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy17:00

    gorgeous flowers and photos sweetie!

    OdpowiedzUsuń
  16. zdjęcia są prze boskie

    OdpowiedzUsuń
  17. wonderful blog!!! love it!
    HI laura!!! my name's martina and I come from Italy.... I'd like you follow my blog and if you want.... follow me! I wait you and your tips!!! ;DDDD
    kisses
    marti
    Glamour Marmalade

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia ;D
    Piękny kombinezon ; *

    OdpowiedzUsuń
  19. ładne te zdjęcia:)
    te latające stworzenia "chrabąszcze" są straszne, też się ich boję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. very cute!
    Forever Chic,
    Amber

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy18:26

    ja się boję wszystkich owadów, nie tylko chrabąszczy. świetne zdjęcia, naprawdę. ;.)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne zdjęcia oprócz robaczków, wrr :D

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  24. CUDOWNE ZDJĘCIA I FAJNY BLOG :):)
    zapraszam do mnie, do wygrania DWIE DOWOLNIE WYBRANE RZECZY Z MUSKATO

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.