piątek, 22 kwietnia 2011

Trochę 'vintage'

Na początku nie wiedziałam co to znaczy 'vintage'. Poszperałam i stwierdziłam, że lubię to słowo i ono pasuje do mojego wyglądu i stylu. Vintage czyli z minionej epoki, dawne lata, na nowo odkryte hity...

Przedstawiam Wam zatem pierścionki vintage, od mamy. Czerwony to pierwszy pierścionek, jaki dostała od swojej mamy, a mojej babci, jest z koralu i idealnie mi pasuje, drugi, biały, to prezent od mojego taty, i jest z kości słoniowej ( nie popieram żadnych działań, które mają na celu zabijanie zwierząt, ale przecież nie wyrzucę cennej pamiątki) Jak Wam się podobają?



A to kolejny prezent 'vintage', który dostałam na 19. od mojego kochanego M. uwierzcie lub nie, na allegro NIE MA ŻADNYCH  ŁADNYCH KUFERKÓW PODRÓŻNYCH!! Przynajmniej ja nic nie mogłam znaleźć. Ten mi się od początku bardzo spodobał. Jest taki inny, kojarzy mi się z Anią z Zielonego Wzgórza, nie wiem czemu. Ale na bank jest retrowaty.



Wiem, że powinnam odciąć metkę, wyjąć papiery i schować do szafy, ale na razie jeszcze muszę nacieszyć oczy xD
Aha a to jest najlepsza wersja Umbreli i nie ma lepszej!!

5 komentarzy

  1. śliczne pierścionki i kuferek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się pierścionek z różą, bo jest uroczy:) będzie Ci pasował do wszystkiego co delikatne:) buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna torebka :)
    uwielbiam ten zespół! ich piosenki zawsze poprawiają mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba cudowna. Uwielbiam ten kolor. Zapraszam do nas! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. to prawda mi tez sie kojarzy z ania :)fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.