niedziela, 6 lutego 2011

A tytuł?? Nie ma.

Chce mieszkać w Norwegii!! To moje marzenie :) Wydaje mi się, że tam jest prawie idealnie. Czysto, ładnie, nie ma złodziei, a jak tam pojade, to mam nadzieję, że osobiście to potwierdzę... Wyjazd planujemy na lipiec, jak mój M. powie mi "Auto jest w pełni przygotowane na te tysiące kilometrów" :D
A na razie... mogę się zadowolić moim pokojem, który może nie jest na 100% idealny, bo ma kilka wad (łóżko won i drzwi) ale lubię go, bo ma skandynawski urok :)) 

1 komentarz

  1. Zazdroszczę pokoju! Mój czeka na remont od kilku lat i się chyba nie doczeka ~~

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.