niedziela, 27 listopada 2016

New In - NYX, Smashbox, Karl Lagerfeld, Nike, Loccitane i lumpeks!


Nareszcie mimo, że światło nie sprzyja, udało mi się zrobić zdjęcia, więc wrzucam i trochę je opiszę :)

Zaczynamy od nowości kosmetycznych, bo tych jest najwięcej. 



 NYX MLS15 whipped caviar (5,50£) - pomadka matowa muszę przyznać- niezbyt udany produkt (efekt wyschniętych ust, podkreśla skórki) w porównaniu do tej znajdującej się niżej SOAP&GLORY Choccoberry (3,50£) (ona jest idealna, piękny mat i nawilżone usta) 
UMBERTO GIANINI- odżywka do włosów bez spłukiwania, zostawia CUDOWNY zapach. 
LOREAL- lakiery do paznokci, porządne krycie i są nawet trwałe (ale muszą dłużej schnąć), największy plus to pudrowy zapach po wyschnięciu :) 
SMASHBOX- fluid, który ma być idealny zważywszy na cenę, ma niestety jeden minus- w kontakcie z wodą po prostu spływa, a wyobraźcie sobie sytuację- wy+zima+ cieknący nos= efekt schodzącej z nosa skóry niczym u kolesia z Teksańskiej Masakry. Wiec nakładam go tylko na policzki i czoło i faktycznie wtedy jest super... ;) 
LOCCITANE- pomadka nawilżająca. I tu nie ma żadnego ale, Loksitan to moje KWC i takim pozostanie :)
 TONYMOLLY- pomadka "misiek" Petite Bunny błyszcząca pomadka, która jednak nie daje efektu mokrych ust, a jedynie delikatnie się mieni i pachnie brzoskwinią. Bardzo fajna rzecz :) z TKMaxx'a za 3,99£
TONYMOLLY- sypki puder "kotek", JESTEM ZAKOCHANA, chociaż użyłam go dopiero raz, ale widzę, że polubimy się i już myślę, gdzie go znaleźć następnym razem! Również z TkMaxx'a za 5,99£
FLUTTERkrem do rąk z drogeryjnej marki Super Droug, taki przyjemny, choć bardzo wodnisty, ale kosztował funta więc wzięłam na spróbowanie.

Która rzecz Was najbardziej zaciekawiła?



 sweterek H&M z fajnym składem 50% akryl, 50% bawełna, więc nie jest to taki typowy akrylowiec, co ziębi i się elektryzuje 
oraz
Ellesse z lumpa! tak, tak, znalazłam taką fajną koszulkę w lumpie i to za 1,99£, stan idealny :)


No i na koniec zostawiam moje perełki :) 

 Buszując po TkMaxx natrafiłam na mega ofertę - bluzę Karla Lagerfelda, która normalnie kosztowałaby 135£ TkMaxx sprzedaje za 29,90£. Bluza warta ceny ewidentnie- jest wspaniałej jakości i podszyta meszkiem, który mocno grzeje. Ponadto 100% bawełna, wyprodukowana w Portugalii. Na Polską zimę pod kurtkę- na Angielską zamiast ;)
Nadal zostając w TKeju - szaliczek w stylu lat 70, którego szukałam długo, aż w końcu znalazłam! W dodatku z modnego teraz aksamitu. Kontent! 
Oraz Nike Air Force, to już blackfridajowa zdobycz, zainspirowana modnymi nastolatkami  postanowiłam też sprawić sobie te buty :) Oby były wygodne!








18 komentarzy

  1. Kosmetyki TONYMOLLY mają cudowny design niestety uczulają mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy, najbardziej podoba mi się ten zielony lakier i bluza od Karla :D

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek z hm naprawdę super, uwielbiam takie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. puder kotek jest bardzo interestujacy - w dodatku ma ciekawe opakowanie ;)

    xxx

    anna from http://mimundonormal.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, co za łupy! Nie wiem jak to się dzieje, ale Ty to zawsze coś wyszperasz :D ale ta bluza moją miłością <3
    Laura, mogłabyś polecić mi jakąś paletkę cieni? Taką w przystępnej cenie (powiedzmy do 100zł), ale dobrej jakości? Szukam czegoś dla siebie, najlepiej jakiś ciężkich, rockowych kolorów i za cholerę nie wiem co wybrać. Nie jestem zbyt dobra w te klocki :D
    Pozdrawiam cieplusio z nieco zaśnieżonej Polski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Cienie powiadasz... hym ja używam z bourjois, to są takie trzy odcienie a na środku jest srebrny, albo z sephory 39zl za jeden cień a wybierając 3 dostaje się paletke gratis- moim zdaniem są super, mocno napigmentowane. Ogólnie też jestem w fazie poszukiwań więc dam znać jak coś mi się nawinie :) oby był śnieg w Polsce na święta <3 też pozdrawiam bardzo!

      Usuń
    2. Super, dzięki! Czekam na info jeśli coś znajdziesz :)
      A śnieg w Polsce to pewnie na Wielkanoc :D

      Usuń
  6. Genialne zakupy, tyle kocich nowości <3 Muszę mieć teraz coś z Tonymoly *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluza od Karla jest zdecydowanie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza Karla świetna zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super! Ten szaliczek i bluza mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie same perelki! <3 Alez to musialy byc łowy, szczegolnie te w TK Maxxie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluza od Karla jest fantastyczna, troszkę Ci jej zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bluza mnie zauroczyła ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.